zamurowani.

Kiedy ta ścianka powstawała w głowie już miałam pomysł, że kiedyś na niej pojawi się biała cegła. Wtedy jednak zależało nam na tym, aby w miarę tanim kosztem i szybko zrobić co trzeba, aby móc się już wprowadzić. Postawiliśmy więc na tapetę. I tak oto z Małą Po w brzuchu kleiłam ostatkami sił tę tapetę ;) więc sentyment do niej czułam spory, żal mi więc było za kilka miesięcy ją zerwać i robić coś innego… ale sentyment sentymentem, a marzenia marzeniami i oto jest! murowana ściana – robota całej naszej trójki :) Ja cegiełki przyklejałam, Po cegiełki nosiła, a eM cegiełki przycinał!

Idealnie może nie jest, ale jak na pierwszy raz wydaje mi się, że poradziliśmy sobie całkiem nieźle… spokojnie możemy się tym zająć zawodowo ;) bo wbrew pozorom to całkiem miła robota!

1

2

3

5

5

Tak teraz prezentuje się nasz mini-korytarzyk. Jeszcze małe poprawki kosmetyczne w nim planuję (a jakże! nie byłabym sobą inaczej), ale już się cieszę ze zmian, które nastąpiły. Tymczasem w pokoju Małej Po…

6

7

cdn… (obiecuję!)

zamurowani.

49 uwag do wpisu “zamurowani.

  1. No i zmiany na lepsze :) Te pióra cudowne, ale ja jakoś mam uczulenie na ptactwo wszelakie, począwszy od gołębi na mewach kończąc (mewy u nas tak liczne jak gołębie) :D Jedynie te nasze małe wróbelki elemelki lubię :)

  2. Jolanta pisze:

    super Wam to wyszło )a powiedz mi fugowaliście tą cegłe?i czy ją czymś impregnowałas?i co to za segła?alem Ci pytań nazadawała hihihi jeszcze jedno cóżes za ptOka oskubała co??

    1. mam nadzieję, że odpowiedzi Cie zadowolą ;) a więc:
      – nie fugowaliśmy – cały czas myślimy co zrobić, ale ja skłaniam się ku temu, aby zostawić to w stanie obecnym…
      – nie impregnowałam ;) wydaje mi się, że wewnątrz mieszkania to zbędne… (być może za jakiś czas zmienię zdanie, jak jej nie będę mogła doczyścić ;)),
      – cegła nazywa się bodajże MILANO – zamawialiśmy ją w jednym marketów budowlanych widząc tylko na zdjęciu, więc ryzyko było spore ;)
      – ja nic nie skubałam! to wszystko babcia z Po ;)

      1. carnation pisze:

        my tez mamy w domu na scianie bardzo podobne cos, bo my nie mamy tego w ksztalcie cegielek tylko podlozne pasy tego kamienia… niewazne, w kazdym razie mamy tez kamien i go impregnowalismy. Mam wrazenie ze po impregnacji jednak mniej sie pyli z tego.

  3. Karciaa1320 pisze:

    Cudowny przedpokój. w ogóle całe mieszkanie trzeba mieć pomysł żeby tak mieszkać :) tak inaczej ze zachwyca. Przeleciałam całego bloga. Bardzo fajny pomysł na zrobienie drzwi u Poli. Trudne w wykonaniu? :) Pozdrawiam

    1. bardzo dziękujemy!
      drzwi u Poli zrobilismy sami od początku do końca,a my raczej do grona Złotych Rączek nie należymy, więc myślę, że każdemu może się udać :) wycieczka do castoramy, potem trochę wiercenia i gotowe ;) na koniec malujemy farbą tablicową i dobra zabawa gwarantowana!

      pozdrawiamy :)

  4. Filipek70 pisze:

    tapeta u Po jest nawet od cegły piękniejsza co mnie osobiście zadziwia biorąc pod uwagę że cegła w domu być musi no bo bez niej życia nie ma :))))))))))) u mnie w nowym domu ma być KONIECZNIE ….
    praca we troje i to z TAKIM pomocnikiem to chwile które zostają w pamięci na zawsze !!!!i procentują na przyszłość !!!buziaki

    1. prawda, że tapeta cudna? cztery inne brałam pod uwagę, w końcu wybrałam tą i powiem szczerze, że zachwycam się nią ilekroć wchodzę do pokoju Małej Po…
      tak, pomocnik mocno POMOCNY :D

  5. Karolcia pisze:

    Wyszło genialnie :) no jeszcze większą chorobę ma jak zobaczyłam efekt końcowy. No i masz bardzo oryginalne drzwi do łazienki.Nie byłabym też sobą gdybym nie pozachwycała się wiankiem z makówek cudo :) Uchyl rąbek tajemnicy czy misie są dziełem twoich rąk,bo jeden to na pewno?

  6. Bossssko! Uwielbiam cegłę, białą, czerwoną – zależy od wnętrza. U Was – rewelka! Ja też już „kończę” pokój Agatki, a właściwie moją obecną koncepcję, a w głowie już mam kilka „dodatków”. Tylko, że ja nie mam dużego pola do popisu, bo w wynajmowanym robi się tylko estetykę wierzchnią, bo nic innego się nie opłaca :(

    1. ja tez lubię bardzo ;) czerwoną mamy na tarasie, a biała? marzenie od zawsze ;)

      koncepcja pokoju Małej Po zmieniała mi się kilka razy, ale z efektu końcowego (o ile tak go można nazwać) jestem zadowolona bardzo! ale już oczywiście w głowie mam kolejne pomysły do realizacji ;)

  7. irka pisze:

    Pięknie mieszkasz, a najbardziej podoba mi sie to, że w każdym miejscu wyczuwa się wasza miłość, każdy element jest dla kogoś, nie tylko dla siebie.
    Napiszę niebawem… dzięki za wieści!

  8. carnation pisze:

    Przedpokoj jest PIEKNY! Powaznie. Bardzo bardzo mi sie podoba, bo jest maly, ale w jasnych kolorach i przez to jest taki czysty i mimo takiej ilosci bieli nie jest zimny.
    Tak swoja droga, to drzwi do lazienki chyba sa jakies super waskie? Cyz to tylko tak sie wydaje?
    No i jak sie spisuje szafka na buty? Jestes z niej zadowolona? Bo jest z ikea, prawda? Jakis czas temu ogladalismy szafki, bo w wakacje zaczelismy remont schodow. Nic specjalnego, wrecz bym powiedziala ze cos obrzydliwego, bo z racji tego ze sciany sa stare i bardzo krzywe, to jeszcze kazdy wbity gwozdek sie nie trzyma bo na scianach jest zamiast porzadnego tynku jakis piasek… Wiec zeby wyrownac sciany i doprowadzic calosc do jako takiego stanu musielismy polozyc panele scienne :( Do dzisiaj chce mi sie plakac jak mysle o tym co my tam mamy hahaha :) I jak juz w koncu dokonczymy panele musimy polozyc kafelki przy wejsciu i postawic jakas szafke na buty i wieszaczki. I wlasnie te w ikea nam wpadly w oko.

    1. Baaardzo dziękuję :) bo wiem, że my się w nieco innych klimatach lubujemy, więc Twe zdanie dla mnie cenne jak mało które :)

      drzwi były ciut zwężane to fakt i robione za zamówienie, ale nie są jakoś specjalnie wąskie… chyba jednak zdjęcie ciut przekłamuje…

      szafka służy nam już 3 rok i jak na razie sprawuje się bez zarzutu – tzn. okleina z niej nie odpada, co zwykle przy meblach IKEI można zauważyć ;) ja ją polecam, bo po pierwsze cena w porządku, po drugie zajmuje mało miejsca, a po trzecie jest łatwa w utrzymaniu czystości!

  9. W obu odsłonach pięknie :D
    Ale kamień też lubię i swego czasu kładliśmy na dwóch ścianach, więc też jestem przeszkolona w tej kwestii :D
    Czekam teraz na prezentacje pokoiku :D

  10. cinska pisze:

    Cześć dziewczynki…dawno mnie nie było ale nadrobiłam zaległości..Poczytałam sobie co się u Was działo na koniec lata..i już teraz wszystko wiem:))))))))))))))))))..Buziaki dla całej Waszej trójcy..cmok!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Cudnie!!! Taka ściana też mi się marzy może na wiosnę jak remont będziemy robić…A tapeta małej Po skąd?? Piękna !!! Ogólnie masz Paula taką fajną dbałość o detalę co kocham bo mam podobnie i tutaj obrazek, wianek, wszystko stonowane, doskonale dobrane..po prostu widać że artystka jesteś :-) Buziaki

  12. W ogóle nie mam ochoty się powtarzać, ale mam wrażenie, że wszystko, czego się dotkniesz zamienia się w coś pięknego i stylowego :) Już się nie dziwię, że mieszkasz w takiej ładnej okolicy :D

      1. grasza pisze:

        Dzięki za wizytę u mnie. Też tak myślałam, że to Ty z D. Poznałam po córce i wnętrzu :D A można u Ciebie jakoś wejść w archiwum wpisów czy trzeba strona po stronie wchodzić na pozycję starsze? Chciałabym poczytać wcześniejsze wpisy :) Pzdr

Skomentuj

