Dyniowo nam.

Dynie rozgościły się u nas na całego. Dynie jemy, dynie zdobią nam stół, dyniami Po się bawi, z dyni eM zrobił nam potwora, który wcale nie straszy, a nawet ostatnio dynie z materiału na zajęciach z dzieciakami robiłam… nie da się więc ukryć, że sezon dyniowy w pełni…

a Wy w jakiej postaci dynie lubicie najbardziej?

1

2

3

4

5

6

7

ale, ale… nie samą dynią człowiek żyje! ja ostatnio jeszcze naszym małym krzaczkiem co berberys się zwie – mieni się codziennie innymi kolorami – ja się napatrzeć nie mogę! a dla tych co pod ostatnim postem zachwycali się fryzurką Małej Po wrzucam ją po raz kolejny w przybliżeniu ;) uwielbiam ją w takim wydaniu i jestem prze szczęśliwa, że w końcu pozwala sobie zrobić COŚ na głowie :)

8

9

10

11

12

Dyniowo nam.

24 uwagi do wpisu “Dyniowo nam.

  1. Simka pisze:

    Uwielbiam ta fryzurke,sama swego czasu taka nosiłam:)a juz wkrótce moze mojej Oluni zaplote takie cudo na głowie,tylko niech Jej włosy urosna:))))))

  2. Karolcia pisze:

    Ależ piękna ta jesień ta Wasza jesień.Zawsze czekam na Twoje dekoracje i jak zawsze jestem zachwycona :)U nas na razie dynie ozdobne,ale mam w weekendowych planach zupkę dyniową ;)

  3. grasza pisze:

    Po ma cudną fryzurkę. Jadłam ostatnio zupę -krem z dyni ze startym parmezanem i boczkiem. Brat tak mnie ugościł. Była rewelacyjna. Bratowa z kolei zrobiła ciasto dyniowe. Wyszło przepyszne.

  4. Berberys rzeczywiście – najpiękniejsze kolory jesieni! Dyńki z materiału cu do wne! Świetny pomysł, zdolniacha z Ciebie! O fryzurze Poli już nie napiszę, bo się powtórzę, że perfekcja i cudo :) Ja to sobie pomarzyć o warkoczu u Blanki mogę :/ Też uwielbiamy dynie, właśnie nam jedna stoi i łypie oczami z parapetu :) pozdrawiamy !

Skomentuj

