Niebo.

…i chociaż zwykle twardo stąpam po ziemi to czasami zdarza mi się bujać w obłokach… o takich właśnie jak te wczorajsze… kilka chwil dosłownie tak to nasze niebo wygląda, tak krótkie to chwile, że zwykle nie zdążę po aparat pobiec, aby zatrzymać je w kadrze…

bo zwykle zatrzymuję się wtedy na chwilę i cieszę się jak dziecko, że mieszkam właśnie tu, pod tym naszym niebem…

 1

SONY DSC

3

Pięknego weekendu Wam życzę :) tak pięknego jak to nasze niebo!

Niebo.

14 uwag do wpisu “Niebo.

  1. grasza pisze:

    Kurcze, mam w obserwowanych blog, ale mi się nie uaktualnia. Albo z opóźnieniem. Mi dopiero pokazuje wpis z pociągiem, a tu kolejne 2 wpisy w natarciu są. Ciekawe dlaczego.

    1. Zauważyłam właśnie, że blogspot z wordpressem jakoś nie współpracuje na tym polu… cały czas takie opóźnienia są :(
      ale cieszę się, że mimo wszystko do mnie trafiasz :)

      1. Filipek70 pisze:

        no właśnie też się zdziwiłam ,że po pociągu już dwa posty :)) i żebym nie zajrzała to bym o nich guzik wiedziała :) takie niebo to tylko na wolności …wiesz ile mam jego fotek ?? :))) nawet wczoraj zrobiłam jedną ….
        POLCIA TO JUŻ MAŁA KOBIETKA JEST …ciągle zadziwia mnie jak szybko płynie ten czas …dynie świetne of course !!!

      2. czyli jednym słowem – my na wolności żyjemy :)
        A no kobietka – do tej pory chłopczyca z niej była, ale już w kregu zainteresować pojawiły się torebki, spinki, spódniczki!!! :)
        rasowa kobietka mi rośnie!

Skomentuj

