liter zbiór.

Bardzo lubię tworzyć te literki… bo każde imię to osobna historia, którą zwykle osoba zamawiająca mi opowiada… stąd wiem, że jeden zestaw literek trafi nad łóżeczko małej dziewczynki, która dopiero ma przyjść na świat… kolejny zestaw to prezent od cioci dla chrześniaka, kolejne dwa zestawy zamawia mama dla swoich dzieci, a jeszcze inny ma przed sobą długa drogę do przebycia, bo leci aż na inny kontynent…

A jeszcze bardziej lubię, kiedy literki już wiszą na ścianie czy drzwiach a ja dostaję zdjęcie, żebym wiedziała, że trafiły pod dobry dach :)

Zapraszam więc dzisiaj do mojego literowego świata…

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

33

Większość ozdób, które pojawiają się na literkach tworzę sama – wyjątkiem są szydełkowe kwiatuszki – te cuda stworzyła dla mnie Mistrzyni Szydełka. Zupełnie bezinteresownie – poprosiłam, a za kilka dni paczka była u mnie z życzeniami dobrej sprzedaży. Myślę, że o takich dobrych ludziach, którzy są skorzy podarować komuś swój czas i talent należy pisać! Bożenko dziękuję raz jeszcze! A przy okazji zapraszam do pracowni lollipop, ale ostrzegam jeśli raz się tam wejdzie – szybko wyjść się nie da :)

34

Miłego weekendu!

liter zbiór.

24 uwagi do wpisu “liter zbiór.

  1. Piękne! Wszystkie!
    My jak będziemy się przeprowadzać to od razu zamówimy literki, tylko tak patrząc na nie wszystkie trudno będzie zdecydować się na wzór…

    Również miłego weekendu:*

  2. oj jak ty się za coś weźmiesz to wiadomo,że pięknie wyjdzie i dlatego nie mogę się już mojego zamówienia doczekać bo tylko Ty tak mnie dokładnie rozumiesz :*

  3. slupek1 pisze:

    jakie świetne i jakie cudne imiona tu widzę :))) dużo już literek widziałam ale te są takie twoje …pewnie gdybym je u kogoś zobaczyła od razu powiedziałabym że to twoje dzieło :)))bo są ORYGINALNE !!!! buziaki

  4. O jaaaa, ale piękne!! CO jedna to wspanialsza, ja też od czasu do czasu literki tworzę, ale bardziej wypchane. Twoje bardzo mi się podobają i detale ozdabiające cudne:-)

  5. sylka pisze:

    zdolniacha jesteś……pierwsze moje ulubione:)
    już w grudniu będziemy wiedzieć jaka płeć dziecka szwagierki – więc może się zgłoszę:)
    pozdrawiam:)

Skomentuj

