dary lasu.

O naszym lesie, który mamy tuż pod nosem pisałam już kilka razy, więc powtarzać się nie będę – cudne miejsce i już! urok tego miejsca w sumie słowami jest nie do opisania, dlatego dzisiaj także garstka zdjęć dla oddania klimatu… jednak nie o klimacie i urokach lasu pisać chciałam…

Kiedy kończy się listopad nasze wędrówki do lasu nabierają całkiem innego charakteru – „charakteru zbierackiego”. Grzybów nie przynosimy, bo ich tam jak na lekarstwo, na borówki też już za późno, więc co znosimy? wszystko co się da! szyszki, mech, gałęzie, korę drzew… schnie to teraz ładnie na tarasie i czeka na odpowiednią chwilę, aż zostanie do rangi stroików świątecznych podniesione ;)

Jednym słowem produkcję świąteczną uważam za otwartą! a w następnym poście uchylę rąbka tajemnicy jak nasze tegoroczne Boże Narodzenie będzie wyglądać, a tymczasem zapraszam na wspólny „zbieracki” spacer :)

1

2

3

4

6

5

7

8

910

11

12

i co? nazbieraliście coś z nami? :)

dary lasu.

26 uwag do wpisu “dary lasu.

  1. Chudzinko Ty moja powiedz mi skąd czapa Po ?
    noo uwielbiam leśne powietrze!
    PS tak się otwarcie chwalisz tym zbieraniem a nie boisz się,że ci rachunek wystawią?
    :*

    1. Czapa oczywiście spod drutów babci wyszła :) pompon to broszka, którą dostała Po i która ostatnio jest dopinana do każdej innej czapy…

      rachunku się nie boję, bardziej się boję, że mnie w końcu zamkną, bo to rezerwat jest, z którego NIC wynosić nie wolno ;)

    1. o tak! las lasowi nierówny – nasz jest wyjątkowy pod wieloma względami dlatego też na miano ulubionego zasługuje!
      a wiesz, że jak byłam mniejsza to miałam takie same skojarzenia? :D

  2. Filipek70 pisze:

    no lasu pod nosem to ja ci baaaaaardzo zazdroszczę :))) a już tak pięknego to w ogóle !!!!
    szkoda ,że tak mało słońca mamy tej jesieni ……na spacery by się przydało ….czekam na inspiracje twoje świąteczne ….ciekawa jestem jaki kolor świąt będzie u WAS :)buziaki

  3. Karolcia pisze:

    No pozazdrościć tak pięknego lasu….Chętnie pospacerowałabym z Wami i mchu bym trochę nazbierała…..Polcia ma śliczną czapkę ,też taką chcę ;)

  4. Pięknie zdjęcia, super wyprawa do lasu, uwielbiam takie i z chęcią bym nazbierała różnych skarbów i potem dekoracje na święta z nich robiła. Ale jakoś ciągle czasu brak, weekendy w pracy..niedługo pewnie śnieg spadnie i nie będzie co zbierać:-) Uściski dla Was, Po ma boskie spodenki w kwiatki i czapę i owijacz:-)

    1. Dla mnie weekend to świętość! to czas dla nas, dla naszej radości, dla przyjemności… nie wyobrażam sobie aby mogło być inaczej…

      spodenki są w króliczki ;) dziękujemy :*

  5. inessa pisze:

    Piękny ten Wasz las :))) Piękne fotki i Twoje długie włosy bardzo mi sie podobają a pamietam jakie krótkie miałaś jeszcze 2 lata temu ;))
    P.S. Dzisiaj odwiedzilam pocztę więc… ;)))

Skomentuj

