produkcja ruszyła…

…bo chociaż zwolenniczką dekoracji świątecznych w listopadzie nie jestem to w tym roku jakoś tak się zdarzyło, że zaczynam dużo wcześniej przygotowania do świąt Bożego Narodzenia… oczywiście do wieszania bombek na choince jeszcze u nas daleko no ale przyznać muszę, że klimat powoli się tworzy… powodów tego stanu rzeczy jest kilka, ale dopiero jak wszystko się uda to wtedy się będę chwalić!

dlatego dzisiaj malutka zajawka tego jakie kolory w grudniu u nas będą panować – po dwóch sezonach wariacji kolorystycznych wracam do bezpiecznych (i ulubionych!) bieli, szarości, beżu z małym dodatkiem srebra i dużym dodatkiem naturalnych materiałów… w tym roku dodatkowo zawisną na choince cudne ceramiczne zawieszki House Doctor, które czekają na tę chwilę już od sierpnia, kiedy kupiłam je w mega promocji :) ale coś mi się wydaje, że dokupię jeszcze inne z tej serii, bo zauroczyły mnie totalnie!

1

2

3

3

5

6

8

9

10

11

12

13

Na zdjęciach gdzieniegdzie pojawia się cudna wstążka na jeszcze piękniejszej szpulce :D moja miłość od pierwszego wejrzenia, która dotarła do mnie w tamtym tygodniu jako miła niespodzianka – i zupełnie niespodziewanie wpisała się w klimat naszych świąt… jest cudna! a do tego jeszcze piękne bawełniane koronki, własnoręcznie wykonana kartka, a w środku wypisane same dobre wieści – Agatko dziękuję! nawet nie wiesz ile radości mi sprawiłaś :*

13

produkcja ruszyła…

40 uwag do wpisu “produkcja ruszyła…

  1. U mnie też produkcja rusza, żeby się z wszystkim wyrobić, chociaż zaczynam od szycia serc i takich tam…I wstążka cudna, też taką chcę, wiem że ją dostałaś ale można ją Paula zamówić. Zawieszki też boskie!! Uwielbiam święta i przygotowania i ozdoby i to że tyle samemu można stworzyć.

    1. a wiesz gdzie można zamówić? bo ja bym chyba chciała jeszcze z 10 szpulek co najmniej ;)

      Ja też lubię święta, a odkąd jest z nami mała Po to święta zyskują całkiem nowy wymiar!

  2. Agata pisze:

    Paulinko ciesze sie oromnie ze takie male cos sprawilo Ci tyle radosci :) dekoracje jak zwykle powalily mnie z nog :) Dotarl mail do Ciebie? Bo u mnie wisi jako wersja robocza ale wyslalam go na bank… Pozdrawiam serdecznie :*

    1. niby małe a jednak WIELKIE :)
      Agatko dotarł – postaram się jeszcze dzisiaj opisać, bo nie miałam ostatnio czasu na dłuższe wywody a na dwóch zdaniach nie chciałam skończyć :*

    1. tyle chętnych do adopcji, a gdzie ja Was wszystkich pomieszczę?
      niech no tylko wybuduję nasz dom z marzeń z widokiem na las i wielkim salonem z kominkiem to wtedy wszystkich przygarnę ;)

  3. Filipek70 pisze:

    hejka ..zajawki świąteczne jak zwykle jedyne w swoim rodzaju ….piękne potworzyłaś dekoracje !!!co to będzie ,co to będzie się działo na te święta !!!! buziaki

  4. Karolcia pisze:

    No to ja jak zwykle nie mogę się doczekać a już widzę,że będzie cudnie.Ja zabrałam się na razie za kalendarz adwentowy dla synia :)

  5. BasiaJot pisze:

    Zazdroszczę tej produkcji. U mnie las za oknem, a jakoś czasu ciągle mało, by się wybrać na zbiory. Ale zdopingowałaś mnie do działania. W weekend nadrabiam zaległości, zanim mnie śnieg zaskoczy :-)

  6. Oczami wyobraźni widzę te wszystkie cudeńka które zrobisz, zrobiłaś.
    Świetny pomysł z tymi żołędziami.
    A ja wiernie kocham się nadal w Twoim salonie…

    Pozdrawiam :)))

Skomentuj

