Jedzonko!

Że nasza Po jest niejadkiem jakich mało to wiedzą chyba wszyscy. Dlatego jej radość z „jedzonka”, kiedy otworzyła małą paczuszkę naprawdę jest chichotem losu. Już więc spieszę wytłumaczyć wszystko. Jedzonko owe jest wykonane z filcu (więc Po może być spokojna – nie każę jej go jeść :)). Zrobiła je dla Małej Po Julka – jej kuzynka. I jest to chyba najbardziej misternie  i starannie wykonana praca z filcu jaką kiedykolwiek widziałam! jak dla mnie mistrzostwo świata! Z resztą sami popatrzcie!

1

2

3

A mając takie ilości jedzonka nie pozostaje nic innego jak urządzić przyjęcie dla królików! Jednak czujcie się zaproszeni – spróbujcie soczku polewanego przez Po, skubnijcie pieroga ugotowanego pod wprawnym okiem małej kucharki, skosztujcie owocowej herbatki (tylko się nie poparzcie!), a na koniec poliżcie drewnianego loda :) smacznego!

4

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

Jedzonko!

48 uwag do wpisu “Jedzonko!

  1. Ooo to może dzięki temu Po do jedzenia się przekona?! apetycznie to wszystko wygląda i takie na maxa realistyczne
    Ps a swoją drogą chętnie bym się na troszkę zamieniła z moim głodomorem :)
    PS za chwil parę wigilia a z tego co pamiętam to Po w tamtym roku sobie upodobała uszka ;)
    buziaki

    1. Miałam taką cichą nadzieję – niestety. Jedzonko jest fajne dopóki jest filcowe, kiedy na stół wjeżdża to prawdziwe to się zaczyna „cudowanie”. To co się dzieje u nas w porze posiłków to istny cyrk na kółkach…

      no tak – uszka sobie upodobała – i nic innego :D może w tym roku posmakuje czegoś jeszcze? może…

      1. Lody Mała Po dostała – ale znalazłam je też na stronie:
        http://www.dadum.pl/puchar-lodowy-do-zabawy-le-toy-van.html
        http://www.dadum.pl/lody-na-patyku-le-toy-van.html

        Natomiast sztućce drewniane kupiłam tutaj:
        http://www.scandiloft.pl/sklep/index.php/kuchnia/miarki/sztucce-drewniane-komplet.html

        A sztućce z ciasteczkami także są prezentem, ale wiem że pochodzą stąd:
        http://home-you.com/pl/kids-time/167004346-lyzeczka-widelczyk-muffine.html

        Mam nadzieję, że niczego nie pomieszałam ;)

  2. Karolcia pisze:

    Niesamowita uczta dla oczu :) wszystko wygląda bardzo apetycznie :)))) zdolna kuzynka zadbała o każdy szczegół.Pozdrawiam
    P.s.poprzedni post magia …..

      1. Filipek70 pisze:

        zleloną poproszę :)))) Paulinka widziałam dziś w Home and you moje marokańskie lampki chyba kosztowały 59 albo 56 zł jakos tak …kupić ci je czy poczekamy na obniżki ????albo może masz pod ręką h&y???to zajrzyj bo sie własnie pojawiły:)) buziaki

      2. Filipek70 pisze:

        tak dokładnie TE :)) no to czekamy ..piszę tu bo niżej znikło pole odp …widać limit wyczerpałam jakiś gadania :)))))) buziaki

      3. Kochana jakbyś je czasami na promocji znalazła to bierz mi je od razu! nawet nie pytaj!
        A jak nie – no trudno – przeżyję!

  3. BasiaJot pisze:

    Ja też się przyłączam do zACHwytów nad jedzonkiem, szczególnie nad apetycznymi pierożkami. Zauważyłam też cudną skrzyneczkę/stolik :-)

    1. Już się trzeci komplet szyje, więc w razie czego zapraszamy ;)

      Skrzyneczkę przyniósł nam ostatnio tatuś do domku i pełni różnorakie funkcje – ja się z niej cieszę jak z najpiękniejszego mebla :)

Skomentuj

