Zasypało mnie… spineczkami!

Ostatnich kilka dni spędziłam na tworzeniu zimowo-świątecznych spineczek. Z rozpędu zrobiłam ich jak zwykle dużo więcej niż Po i inne dziewczynki mi znane potrzebują… dlatego bardzo chętnie część z nich oddam w dobre ręce :)

Poniżej zdjęcia. Jeśli któraś spineczka się spodobała to zapraszam tutaj lub na maila robotka.reczna@gmail.com

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1617

18

19

20

21

22

23

24

25

26

Zasypało mnie… spineczkami!

24 uwagi do wpisu “Zasypało mnie… spineczkami!

  1. Pięknie spineczki:-)) Jeszcze żeby moja Tosia chciała je nosić, kupiłam jej różne różnorakie i teraz leżą w walizeczce , czasami założy zaraz ściąga. Muszę poczekać aż dorośnie do tego :-) Twoje prace cudne!

    1. Kochana Wy też się doczekacie – ja bardzo długo Po namawiałam, a teraz już spineczki chętnie nosi – tyle tylko, że włosy babcia jej ostatnio obcięła i już warkoczyków robić nie możemy ;) ale do wiosny mam nadzieję odrosną :)

      Buziaki :*

      1. Kochana – moja siostra dzisiaj będzie w Ikei w Krakowie jak się okaże, że gwiazdki są to już Cię męczyć nie będę :*

    1. a oczywiście, że można :)
      nawet mam dość dużo tasiemek, guziczków itp. w tych kolorach – bo one są najbardziej rozchwytywane! napisz co by Cię najbardziej interesowało, a chętnie zrobię :)

Skomentuj

