wianki, wieńce, stroiki czyli co przez cały grudzień robię…

Dzisiaj przynoszę Wam kilka moich prac, które powstały w ostatnim czasie (muszę dodać – napiętym czasie). Wszystkie już są u swoich właścicieli – wszyscy zadowoleni, więc publicznie pokazać je mogę bez obaw, a nawet z pewną śmiałością :)

Prac tego typu powstało w tym roku dużo więcej niż w latach poprzednich, bo miałam dość dużą motywację do pracy, a mianowicie miałam zaszczyt prowadzić zajęcia dla pań o dekorowaniu świątecznym domu… zajęcia odbywały się w każdy piątek późnym popołudniem (ostatnie zajęcia poprowadzę w nadchodzący piątek o 19, więc kto chętny to zapraszam serdecznie!!!) i muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że panie będą tak chętnie w nich uczestniczyć… to był niejako mały eksperyment w naszym mieście, bo zajęć dla dorosłych jest jak na lekarstwo, ale uważam, że eksperyment całkiem udany! moja rola tak naprawdę ograniczyła się do małego naprowadzania (bo prowadzenie to może być za duże słowo!) co gdzie i jak zrobić, a potem już „leciało”! Myślę, że to nie był zmarnowany czas – ani dla mnie ani dla pań, które chętnie na zajęcia przychodziły! naprawdę nie spodziewałam się takiego zaangażowania! nie spodziewałam się też, że znajdzie się tyle osób, które chcą piątkowe popołudnie spędzić w taki a nie inny sposób! jeżeli więc macie okazję w takich zajęciach uczestniczyć to zachęcam… na pewno żałować nie będziecie!

1

2

3

4

5

6

7

8

wianki, wieńce, stroiki czyli co przez cały grudzień robię…

31 uwag do wpisu “wianki, wieńce, stroiki czyli co przez cały grudzień robię…

  1. oczka mi sie ucieszyły widząc znajomy wianuszek tym bardziej,że niestety nie przetrwał pogody i każda szyszka odleciała :( ale cieszył oko i to najważniejsze!obecnie mamy choineczkę :*

  2. Filipek70 pisze:

    no i weź teraz to się zdołowałam ….taaaaaaaaaaaaaaaakie cudne są te Twoje …..moje przy nich wymiękają ….:( buziole

    1. Oj Aga, Aga! teraz toś dowaliła!
      głupoty gadasz takie, że hej!

      ale dobrze że się odezwałaś, bo mi przypomniałaś, że do Ciebie napisać miałam :D

  3. BasiaJot pisze:

    Wszystkie cudne, choć moje serce podbił ten pierwszy mszany :- )
    U mnie też w tym roku szyszki i mech królują, choć produkcja dopiero ruszyła.

  4. Jolanta pisze:

    piękne cudne no brak słów a ten mech achhhhhhhhhhhhhh widzi mi się bardzo :) żebym ja miała taki „mchowodajny” las koło siebie…………..

    1. a mówiłam, że mech mogę wysłać, mówiłam! nie słuchałaś, a teraz już nieaktualne, bo mech jest pod śniegiem… :P
      mimo wszystko w sobotę chyba wybiorę się jeszcze ciut odkopać, żeby na święta mieć pięknie zielony :)

      1. Jolanta pisze:

        no proszę Cię obarczała takim czymś jak wysyłanie mchu no daj spokój :) ale tak dziękuje :)

  5. sylka pisze:

    wszystkie bardzo ładne…pierwszy skradł moje serce już nawet sobie wyobraziłam jakby prezentowałby się na moich drzwiach wejściowych:)

    pozdrawiam:)

  6. Karolcia pisze:

    Wianki świetne!!!Nie sądziłam,że z mchu można zrobić taki wianek ;) Czy wianki powstają na styropianie czy masz jakiś inny sposób?

    1. Z mchu można zrobić wszystko :) mam nadzieję, że jeszcze przed świętami pokaże co tam jeszcze mi się udało stworzyć…
      wianki robię na bazie słomianej, bo wtedy najlepiej się wszystko trzyma…

      Pozdrawiam :)

Skomentuj

