„…wszyscy wszystkim ślą życzenia…”

Punkt nr 196  WYSŁAĆ KARTKI ŚWIĄTECZNE na mojej liście przygotowań do świąt mogę odhaczyć. Kartki stworzone, zaniesione na pocztę i wysłane. Wiem już, że nawet niektóre dotarły pod wskazane adresy. Cała reszta gdzieś jeszcze pewnie krąży w czeluściach samochodów pocztowych, aby przed świętami trafić pod właściwy dach.

W tym roku moje kartko-tworzenie wyglądało tak:

1

2

3

4

5

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Mała Po w tym czasie specjalizowała się w tworzeniu portretów rodzinnych – aby nudą nie wiało przedstawiamy jeden z naszego skromnego zbioru liczącego około 1254 sztuk. Każdy jest taki sam – poszczególni członkowie rodziny różnią się tylko i wyłącznie grymasem twarzy ;) dla lepszego rozeznania się w sztuce współczesnej Po zgodziła się na podpisanie członków rodziny.

Portret

I tak te nasze przygotowania wyglądają jak na razie… plany świąteczne się nam rozsypały całkowicie, więc tak naprawdę nie do końca wiem co i jak mam robić dalej. To będą bardzo spontaniczne święta!

A Wasze przygotowania jak tam?

 

 

„…wszyscy wszystkim ślą życzenia…”

16 uwag do wpisu “„…wszyscy wszystkim ślą życzenia…”

  1. Jej Paulina kiedy Ty to wszystko nadążasz robić? Piękne! Piękne! Piękne!
    p.s. Wszystkiego najlepszego! :* Uściskaj Polcie ode mnie i Agatki :) Wesołych Świąt!

    1. Kochana ja mam całe stado małych krasnoludków, które to wszystko za mnie robią, a ja się tylko pod tym podpisuję, że to moje ;)

      PS. Bardzo dziękujemy! Polka śle buziole dla Agatki :*

  2. slupek1 pisze:

    wszystkie cudne …!!!!! ja je zbieram !!!!! a do Was dotarł w końcu listonosz ????? matko u mnie 196 rzeczy do zrobienia i ciągle przybywa !!! dam radę ………..chyba !!!!!

  3. sylka pisze:

    piękne wszystkie karteczki:)
    mała Po istna artystka z niej rośnie….
    pragnę w ten sposób złożyć życzenia:)

    Niech Święta będą pełne wzruszeń, ale przede wszystkim pełne miłości, czasem niezwykle prostej, ale bez której życie traci sens.
    Wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem… Możemy latać wtedy, gdy obejmujemy drugiego człowieka….
    Radosnych Świąt !

Skomentuj

