2014.

Jak Wam w tym nowym 2014 roku? ja znaczącej różnicy nie odczułam, planów żadnych nie poczyniłam, postanowień nie podjęłam, ba! nawet podsumowań minionego nie zrobiłam. Życie toczy się nadal z blaskami i cieniami swymi. Pogoda iście wiosenna, więc mam wrażenie jakoby to nowe miało przyjść wraz z jej nadejściem, a nie w chwili wyrwania ostatniej kartki z kalendarza…

Nie myślcie sobie jednak, że takimi zupełnymi ignorantami jesteśmy… cyferki zamieniliśmy w iście sylwestrowo-błyszczącym nastroju! Było srebro, złoto, brokat – jednym słowem domówka na wysoki połysk! Mogę rzec śmiało, że to najlepszy sylwester w moim życiu! Chociaż plany były inne, bo mieliśmy powitać Nowy Rok w przebraniach u podnóża Tatr  w rytmie przebojów z lat 80-tych – plany się zdezaktualizowały, ale to nic – to się nadrobi, a Małej Po, która z rozdziawioną buzią ogląda fajerwerki pewnie już za rok nie będzie dało się powtórzyć, podobnie jak Po, która tańczyła dobre kilka godzin, aby w końcu paść przed samą północą ;)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

A w Nowy Rok zamieniła się z baletnicy w „pekusistke” – o taka była zabawa!

10

11

 A więc jeszcze raz – Szczęśliwego Nowego Roku!

2014.

16 uwag do wpisu “2014.

    1. takiego „glamuru” na co dzień u nas nie uświadczysz więc naprawdę zaszaleliśmy :D
      baletnica całuje także :* a ja się dołączyłam przy okazji :*

  1. sylka pisze:

    jeszcze raz wszystkiego Naj w nowym roku.
    iście sylwestrowo u Was jestem pod wrażeniem jak zmieniasz i urządzasz mieszkanko pod postacią każdego święta :)
    pozdrawiam:))))))))))))

  2. Irka pisze:

    U Ciebie zawsze taaak pięknie!
    Wstyd mi, że się nie odzywam…, że nawet życzeń nie wysłałam…, ale zyczę Ci wiele dobrego….
    Buziaki!

Skomentuj

