Sprawy sercowe.

U mnie w kwestii spraw sercowych bez zmian ;) wszystko w jak najlepszym porządku – nic się nie zmieniło od prawie 10 lat (!). Sama jestem zdziwiona, że to AŻ tyle!

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami – dla mnie dzień jak co dzień, większego znaczenia dla mnie nie ma, jednak zawsze jakimś motywem serduszka go sobie podkreślamy – ot tak po prostu, dla przyjemności naszej, bo każdy dzień na okazanie sobie miłości jest dobry. Dlatego święta tego nie bojkotuję, bo i po co skoro jest całkiem przyjemne? :)

Poza tym motyw serduszka jest motywem bardzo wdzięcznym i ogólnie budzi same dobre skojarzenia, więc fajnie jest się serduszkami otoczyć nie tylko w Walentynki, ale także w inne dni roku. Kilka takich serduszkowych umilaczy stworzyłam, kilka już osoby bliskie sercu memu otrzymały, kilka zostało. Więc jakby komuś coś się spodobało to proszę pisać!

Gumka do wzięcia tutaj

1

2

Spinki do wzięcia tutaj

3

4

Kolejne spinki tutaj

5

6

Broszka do kompletu tutaj

7

8
A to co poniżej niestety ma już swoich właścicieli, ale nic nie stoi na przeszkodzie abym to odtworzyła raz jeszcze ;)

9

10

11

12

13

14

15

Sprawy sercowe.

14 uwag do wpisu “Sprawy sercowe.

  1. piękne te serduszkowe gumki do włosów! Z reszta nie tylko One :) Na breloczki bym nie wpadła, super pomysł! Życzę Ci kolejnych dziesięciu, i dziesięciu, i dziesięciu :) U nas też bez zmian, tyle, że prawie 8 ♥ Oczywiście, nie mam nic przeciwko walentynkowym umilaczom. Skoro tyle przyjemności się z tym wiąże, to po co sobie odmawiać? Pozdrawiam :*

    1. U nas dokładnie 9 minie w tym roku, ale to już prawie 10, więc jak dla mnie naprawdę bardzooo dużo ;)
      dokładnie – przyjemności nie należy sobie odmawiać! i tego się trzymajmy! :*

  2. Piękne sercowe dzieła :). Aż żałuję, że moje włosy nie są na tyle długie, by gumkę z szarym serduszkiem sobie sprawić. Ale kto wie, może broszka? :) Pozdrawiam!

  3. sylka pisze:

    szkoda ze moje dziecko nosi tylko włosy rozpuszczone i juz takie duże…..a urodził się chłopczyk więc znowu nic ciotka nie moze na główkę kupić;(

Skomentuj

