A ty czujesz miętę?

…bo ja tak!

Słowo MIĘTA zostało w ostatnim czasie przez wszystkie przypadki odmienione setki razy… mięta, miętowy, miętowa, minty, mint, itd. Kiedy zaczynałam myśleć o tegorocznych urodzinach Małej Po widziałam je w tym kolorze. Wydawał mi się kolorem wymarzonym – taki delikatny, dziewczęcy, ulotny, wiosenny ciut… idealny wręcz na kolor wiodący na urodzinach małej dziewczynki…

Zaczęłam więc szukać najpierw jakiejś kreacji godnej trzecich urodzin! I ta o dziwo znalazła się dość szybko – sukienka w ulubionej szarości z dodatkiem miętowych listków… kupiłam bez dłuższej chwili zastanowienia… następnie zaczęłam poszukiwania bucików… kiedy znalazłam te, które poniżej – wiedziałam, że już niczego innego szukać nie będę! zakochałam się w nich od razu! była więc sukienka, były buciki… nie było rajstopek! miętowe rajstopy w rozm. 104… wydawało mi się, że w obecnych czasach można dostać wszystko! okazało się, że jednak nie! albo może ja nie potrafiłam szukać? ale od czego się ma Ciocię Kaczkę niezastąpioną w kryzysowych sytuacjach? no od tego właśnie, że potrafi znaleźć wszystko! obiecuję! wszystko!

Znalazła więc cudne rajstopy w kolorze mięty z jodełkowym wzorem! zamówiła! przysłała! a razem z rajtkami taką paczkę, że pół dnia otwierałam te małe pakuneczki, rozwijałam z tych papierków te cudne drobiazgi, wydając przy tym okrzyki och! ach! i inne piski radości!

A więc historię kreacji urodzinowej już znacie – pora więc ją pokazać:

1

2

3

Kolejnym elementem w kolorze mięty są zaproszenia… tu akurat historia taka długa nie jest – mama wzięła, zrobiła, wysłała ;)

4

5

6

Dekoracje już prawie na ukończeniu… menu także zaplanowane (obiecuję – nie tylko miętę jeść będziemy ;)), prezenty zapakowane, Po podekscytowana całym wydarzeniem bardzo mocno!

A na koniec jeszcze słowo wyjaśnienia dlaczego uparłam się tak na jeden kolor – to nie był mój pomysł, to wymyśliła Aga z Izą ;) a tutaj w komentarzach macie dowód!

A ty czujesz miętę?

44 uwagi do wpisu “A ty czujesz miętę?

  1. no po takim wpisie i zdjęciach stroju PO! to my mięte czujemy na całego!
    zapowiada się rewelacyjnie!!! szkoda że tak daleko jesteście, bo wpadlibyśmy wycałować małą, zobaczyć ją na żywo i skosztować co nieco tych „nie miętowych” smakołyków…
    ale ten czas leci… 3lata…

    :*

  2. Monika pisze:

    wspaniały pomysł, który dał mi wiele do myślenia ponieważ zbliżają się także 3 urodziny mojej córki ;) a co do samego stroju to sukienka skradła moje serce jest cudowna :) byłam bym wdzięczna o podanie nazwy firmy z góry dziękuje

    1. Sukienka to tak naprawdę bluzeczka na 128 cm :) ale ja lubię takie ubrania co rosną razem z dzieckiem, więc mi to zupełnie nie przeszkadza!
      jest to marka HERE&THERE, jednak wydaje mi się, że w Polce ciężko ją będzie dostać…
      Pozdrawiam i witam u nas serdecznie :)

  3. Filipek70 pisze:

    ooooooooo pamiętałaś ?? czuję się teraz matką chrzestną tych trzecich urodzin normalnie …nie wiem jak Iza ??? ja się funkcją podzielę jakby co…no to teraz tylko trzymaj kciuki za moje szczęście w losowaniu u Damarka :))))) aaaa jak mięta to jak nic mojito moje ulubione będzie :))))) buziam :)

    1. Jakbym zapomnieć miała? ;)
      wiesz ta lala ma takie zielone oczy że można je pod miętę podciągnąć, więc może to ją do nas zwabi ;)

      tak, tak mojito ;) Pola będzie popijać ;)

      1. Filipek70 pisze:

        możesz jej dziecięcą wersję zapodać :) woda gazowana cytryna cukier i mięta !!!!

      2. Pola to raczej w bąbelkach nie gustuje (zresztą w czym ona gustuje?)… ale może inne obecne dzieci się skuszą? dzięki za podpowiedź!
        masz jeszcze jakieś pomysły (szybkie!), które mogę zrealizować?

  4. oooo mamuśka no jak Ty się za coś zabierzesz to niema mocnych,obłęd na maxa!!!
    raz dwa mi zdradzaj skąd ta kieca i pantofelki bo zakochałam się na zabój !!!
    achhh jak dobrze ma z Tobą już nie taka mała Po :***

    1. no obłęd! to fakt! ja mam obłęd w oczach :D

      pantofelki to Gap, a sukienka (a raczej bluzeczka, bo jest na 128 cm) to HERE&THERE, ale wydaje mi się, że w Polsce raczej nie do zdobycia są te ciuszki…

      myślisz, że dobrze? mam taką cichą nadzieję, że ona tez tak myśli…

      PS. Zbyś wylądował?

  5. Wybrałaś chyba najpiękniejszy możliwy kolor! :) Już teraz mam ochotę zatrudnić Cię na urządzenie naszych drugim urodzin :D Buty są piękne i uświadomiły mi, że zawsze z niecierpliwością wypatruję na zdjęciach butów Polci- a to białe Emelki, a to Chupeta…. zawsze znajdziesz coś fajnego!

    1. Najpiękniejszy i najtrudniejszy w aranżacji (ale o tym się dopiero przekonuje :))
      Polecamy się! spełnię wszystkie urodzinowe zachcianki ;)

      Bardzo lubię ładne buciki, bo to dla mnie taka kropka nad I każdego stroju… kropka, która często jest pomijana, albo kupowana na szybo, bo w czymś chodzić musi… a niestety 90 % butów, które są dostępne na dziecięcym rynku obuwniczym jest dla mnie nie do przyjęcia… zupełnie nie moja estetyka… dlatego przyznać się muszę, że każde buty, które kupuje to godziny, tygodnie, a czasami nawet miesiące poszukiwań :D

      1. A wiesz, mam ten sam stosunek do butow. I trochę pozwolę sobie skorzystać z Twojego doświadczenia- Pola na ten sezon ma już w szafie piękne Conversy w srebrną jodełkę. Oczywiście, kupiłam za duże i wygląda w nich jak kajakarz, ale dajmy jej trochę czasu ;)

        I właśnie tak to jest z butami- na rynku polskim panuje badziewie. Jak już but mógłby być ładne, to zaraz mu ktoś doszyje zameczek, kwiatuszek albo inną pierdołę. O wygodzie już nawet nie wspomnę…

      2. Conversy to u nas podstawa! jak dla mnie buty idealne – pasują do wszystkiego, a do tego nie ma problemu zdartych czubków ;) i można w nich chodzić tak naprawdę przez większą część roku… dlatego inwestycje w nie traktuję co roku priorytetowo! Wy też nie pożałujecie ;)

        mam całą mase butów po Po z tamtego sezonu… chyba pora je zacząć wyprzedawać, żeby wiosenne już zacząć kupować ;) a swoją drogą to Po dostanie na urodziny m. in. kolejne trampki w swoim życiu!

      3. W kwestii wyprzedaży butów, rozumiem, że mogę odkurzyć sobie, zapisane gdzieś kiedyś, Twoje konto na Allegro? :)

        Po już po urodzinach- spędziliśmy ten czas w szpitalu, więc życzenia składam dopiero teraz z opóźnieniem, ale pamiętałam o Was :*

      4. Ala jeśli chcesz jakie buciorki to mów – bo zanim ja się przysiądę do allegro to trochę minie ;) mam trochę baletek, meliski, trampki, chupety, itd… ;)

        Jak to w szpitalu? co się działo? już wszystko dobrze? zmartwiłaś mnie…

        dziękujemy :*

      5. Myślę, że coś bym chciała, tylko nie wiem, czego jakie masz rozmiary i ceny- Pola nosi obecnie okolice 22-małe 23. Nie musisz się spieszyć- po prostu, gdy kiedyś wrzucisz coś na Allegro, ja to z ogromną przyjemnością obczaję, nawet, gdyby to miało być na jesień.

        A co do szpitala- niestety mnej przyjemnie. Pola przewróciła się na chodnik, tak poprostu i zwyczajnie, i tak łupnęła głową o beton, że ma pękniętą kość czaszki- część potyliczną. NIe ma obecnie innych powikłań, wstrząsu mózgu, ani objawów ucisku- tzn. krwiaka, ale obserwujemy ją i umieramy ze strachu, zastanawiając się, co się mogło stać ;(

      6. Dobrze. To kwestię butów mamy rozwiązaną ;) jak wrzucę na allegro to dam Ci znać w pierwszej kolejności!

        Ale co tam buty – zmroziłaś mnie Waszą opowieścią :( obserwujcie ją i nic złego się nie zdarzy, tylko bądźcie czujni – jeśli cokolwiek Was zaniepokoi w jej zachowaniu to do lekarza… podobno urazy głowy mają to do siebie, że mogą dać znać o sobie po jakimś czasie…
        przytulam :*

  6. Filipek70 pisze:

    Paulinka ja robiłam na wakacjach dzieciakom starszym, ze spritem :))) wypróbuj z tą wodą ale myślę że powinno być oki i w takiej wersji z dużą ilością cytryny i mięty i cukru :))) podsyłam co mi w oko wpadło :)))) na maila :)

  7. gdyrozumspi pisze:

    Miętowo na całego. Takie butki to ja poproszę 37, bym sama chętnie w nich chodziła. :)) Nie mogę się doczekać zdjęcia małej Po, i relacji :*

    1. Wiesz, że ja tez chętnie bym u siebie w szafie takie widziała? z resztą połowę szafy Po mogłabym spokojnie przejąć, żeby się tylko rozmiary zgadzały!

      Będzie relacja, będzie ;)

  8. inessa pisze:

    Jakie to wszystko cudne Paulinko !!! No ale nie mogło być inaczej przecież :D
    Super, że podłapałaś ten pomysł Agi (świetny zresztą!!!) ale trzeba było wcześniej uchylić rąbka tajemnicy, że będzie mięta… a może ja coś przegapiłam bo wiesz, ze sporadycznie ostatnio zaglądam tu i ówdzie.
    To już 3 latka malutkiej Polci… jak ten czas leci, przecież całkiem niedawno były 2 (niebieskie) urodzinki :))))
    Coś jeszcze wymyśle ;)))
    Pozdrowienia i Buziaki :****

  9. basiar pisze:

    oj, czuję… czuję miętę do tej dziewuszki kochanej mojej małej:) Po zwanej;)
    i wszystkich prac ręcznych jej maminki:)

    inessko… jeszcze niedawno trzymaliśmy kciuki za szczęśliwe rozwiązanie… a tu trzy lata… jak z bicza…

    1. Basiu dlatego tak szybkoi bezboleśnie mi poszło, bo tyle osób mnie wspierało :) jak dziś pamiętam moje smsy, które słałam do Was z porodówki!

  10. sylka pisze:

    mam słabość do mięty od ubiegłego lata…..i chyba tak pozostanie na dłużej:)
    u Ciebie jak zawsze wszystko piękie dopracowane jestem pod wrażeniem.

    pozdrawiam cieplutko:)

  11. Karolcia pisze:

    Kreacja urodzinowa Małej Po skradła moje serce :)Zaproszenia mega śliczne!Zazdroszczę Ci tej dbałości o każdy szczegół ja tak nie potrafię,zawsze czegoś zapomnę.Nie mogę się już doczekać relacji z urodzin :) pozdrawiam

    1. Oj nie ma czego zazdrościć! to przekleństwo! bo wiesz ile ja się namęczę, żeby każdy szczegół był dopracowany? ;)
      relacja pojawi się lada dzień!

  12. BasiaJot pisze:

    Kolor miętowy mnie zauroczył w roli przewodniego koloru urodzinowego. Ciekawa jestem tych minty rajstopek, pewnie wyglądają cudnie :-)

    1. Rajstopki są faktycznie cudne! a ja głupia nie zrobiłam Poli zdjęcia jak już była ubrana w całą kreację :/ ale gdzieś tam na jakichś zdjęciach rajstopki zostały uwiecznione, więc na pewno je pokażę! :D

Skomentuj

