Zapraszamy cię…

…wiosno do nas!

Temperatura powietrza osiągnęła właśnie taką wysokość, że chce się otworzyć na oścież drzwi i okna i wpuszczać powietrze, słońce, ciepło i zapach, które nigdy nie są tak przyjemne jak właśnie teraz! Oto zaczyna się czas, kiedy nasze życie przenosi się na taras. Zaczynamy porządkować naszą „zewnętrzną przestrzeń” tak, aby była miejscem idealnym do relaksu i odpoczynku. Mała Po zaczyna grzebać w piasku, tata eM przycina drzewka, ja doglądam co tam nam nowego w ogródku wyrosło… Nawet nie wiecie ile mi przyjemności sprawiają te nowe roślinki… wkładam to tu to tam jakieś cebulki, a potem kiedy już o nich zapomniałam one zaczynają kwitnąć! no magia po prostu! dlatego wczoraj też coś niecoś do ziemi wsadziliśmy :)

Oczywiście nie tylko na tarasie wiosna się pojawia, bo i w środku już ją przywołujemy… co jakiś czas pojawiają cię nowe wiosenne kwiaty – a to żonkile, a to tulipany, a to cebulaste wszystkie… z wielka przyjemnością wyciągnęłam też wczoraj mój „motylowy” świecznik… do ramki włożyłam kolorowe motyle i naprawdę czuję, że wiosna się zaczyna!

       1

2

3

5

4

6

7

8

8

Luty upłynął nam pod znakiem urodzin Małej Po, natomiast marzec zapowiada się na blogu „wnętrzarsko”. Mam zamiar pokazać Wam coś nad czym pracowałam przez ostatnie tygodnie i zdradzę tylko, że to nie będzie nasze mieszkanie ;)

Miłej niedzieli!

Zapraszamy cię…

14 uwag do wpisu “Zapraszamy cię…

  1. sylka pisze:

    prawdziwie wiosennie u Ciebie…mała Po pewnie w swoim żywiole:)

    już nie mogę doczekać się zdjęć z mieszkania….

    pozdrawiam:)

  2. Filipek70 pisze:

    aaaaaaaaa przyszłam z kawą teraz na spokojnie i doczytałam ze zrozumieniem większym ….:)))
    i chciałam tylko dodać, że mi jakiś pomysł świta co do Twojej działalności wnętrzarskiej i jestem baaaaaaaaaardzo ciekawa jak wyszło !!!!!

  3. Niestety u nas hiacynty powodują alergię u Agatki, więc w tym roku goszczą tulipany i goździki :) , będą też bratki ale to na balkonie ;) Też już wczoraj przygotowaliśmy kilka rzeczy na balkon, mąż planuje malowanie i nowy stolik i suszarkę na pranie, ja nowe donice i oczywiście dekoracje :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego postu :) My właśnie zaczynamy remont domu u teściowej na Mazurach z mojego projektu. Będzie przestawianie ścian, zmiana funkcjonalności pokoi… Całe lato ciężkiej pracy, ale już się nie mogę doczekać :)

    1. Ja już się nie mogę doczekać, aż zacznę kwiatki sadzić, ale teraz to jeszcze ciut za wcześnie, wiec się wstrzymuję ostatkiem sił ;)

      z resztą w tym roku planujemy WIELKIE zmiany na tarasie, więc na razie nie chcę za bardzo szaleć, bo szaleństwo dekoracyjne się zacznie jak już zrobimy to co sobie wymyśliłam!

      ja też uwielbiam remonty! :D

    1. Jakbyś mi kilka lat temu powiedziała, że taką słabość mam to bym Cię wyśmiała – a dzisiaj? dzisiaj przytaknąć Ci muszę! co to kawałek własnej ziemi potrafi zrobić z człowiekiem? ;)

      w zamierzchłych czasach myślałam sobie jeszcze tak – chciałabym aby kiedyś, kiedy już będę mieć własny dom stać mnie było na to, aby na stole zawsze stały świeże kwiaty… takie małe marzenie :) spełnione!

Skomentuj

