aby narobić smaka ;)

obiecałam, że będzie „wnętrzarsko”? obiecałam :) więc zaczynamy!

Dzisiaj pokażę ciut wnętrza przez duże „W”, w którym miałam przyjemność zrobić całą masę zdjęć, ale wnętrze dzisiaj nie będzie grało pierwszych skrzypiec… na pierwszy ogień trochę przysmaków, na których widok mam nadzieję, że pocieknie Wam ślinka. W kolejnych dniach będę pokazywać coraz więcej i wszystko wytłumaczę po co to? skąd to? dlaczego tak? ;) historia jest dość długa, dlatego dzisiaj Was zanudzać nie będę, a jedynie pokażę całą masę zdjęć, przez które mam nadzieję dzielnie przebrniecie. Zdjęcia robiłam sama, co dla mnie jest naprawdę dużym wyróżnieniem, a wszystko co na zdjęciach to efekt mojej współpracy z Edytą, która jest właścicielką mieszkania, a przede wszystkim niezwykle uzdolnioną dekoratorką wnętrz!

Zapraszam zatem z lekką tremą ;)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

15

13

14

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

29

28

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

ed 42

ed 43

ed 44

udało się przebrnąć? no to gratuluję ;)

aby narobić smaka ;)

22 uwagi do wpisu “aby narobić smaka ;)

  1. Filipek70 pisze:

    ale frajda !!!!!! piękne zdjęcia ,ale to było oczywiste przecież !!!! trzymam kciuki za dalszą i NIE JEDNĄ taką współpracę !!!!!!!! leć do gwiazd !!!!!!!!!! buziole :)

    1. frajda to dobre słowo :) nawet nie wiesz ile mi to radości przyniosło!
      Są plany, że współpraca będzie się rozwijać, więc może dosięgnę gwiazd!

      :*

  2. o kurka… no choćbym nie chciała to ślinka i tak leci… Kochana! jak tylko przeprowadzimy się do nowego domku to właśnie na takie śniadanie z rodzinką Cię zaproszę:) …
    czekamy na więcej! :*

  3. Karolcia pisze:

    Nie za bardzo wiem o co chodzi,ale z pewnością wszystko się wkrótce wyjaśni :)Zdjęcia mega…skosztowałaby co nie co ;)Brnęłam z ogromną przyjemnością :) i czekam na więcej

  4. inessa pisze:

    Zdjęcia wspaniałe robisz Paulinko :))) A te wszystkie kubeczki, miseczki, talerzyki, dzbaneczki, doniczki itp…. to takie cudeńka, że na ich widok też ślinka cieknie ;)))

Skomentuj

