Ale jaja!

Muszę przyznać, że na święta w tym roku czekam wyjątkowo mocno. Przede wszystkim dlatego, że święta to dla mnie wizja dwóch CAŁYCH (!) dni wolnych, a do tego spędzonych razem. Nie pamiętam kiedy ostatnio taki dzień się trafił w naszym życiu… ostatnio z eM tylko się mijamy w domu, mało tego nawet już nie pracujemy w jednym miejscu, więc nawet w pracy nie ma czasu porozmawiać, zatrzymać się na chwilę, wypić kawę… wszyscy zawsze się nam dziwili, że razem potrafimy ze sobą 24 godziny na dobę wytrzymać, a dla mnie to było naturalne… teraz dopiero widzę jak bardzo naturalne, bo kiedy wszystko się zmieniło to odnaleźć się nie potrafię… dlatego tak bardzo czekam na te święta!!!

Przygotowania – oczywiście głównie te od strony dekoratorskiej – już poczynione… ostatnie dwa dni produkowałam jaja ;) Jakby ktoś był takimi zainteresowany to proszę dać znać – na święta jeszcze zdążę zrobić! a jeśli nie to podzielę się moim skromnym zbiorem, bo zrobiłam ich sporo… na zdjęciach tylko część tego co udało się stworzyć, ale jak już wpadłam w fazę twórczą to przestać nie dałam rady!

1

2

3

3

5

A teraz mój tester jakości, dekorator i „poprawiacz” w jednym:

6

7

A może by tak bałwana z jajek? tylko dlaczego on nie chce stać?

8

9

10

testy zakończone pomyślnie!

Ale jaja!

15 uwag do wpisu “Ale jaja!

  1. sylka pisze:

    jajca wyszyły cudne….oj szkoda,że wcześniej nie wspomniałaś że będziesz robić to tym zamówiła kilka.
    Zdrowych wesołych świąt w gronie najbliższych życzę:)

    1. Sama nie wiedziałam, że będę robić :) tak mnie naszło i poszło hurtowo!

      Do świąt jeszcze kilka dni, więc w razie czego mogę jeszcze wysłać!

      Buziole :*

    1. Oj nie, nie! moja doba ma standardowo 24 godziny, chociaż chętnie bym ją wyciągnęła jeszcze trochę ;)

      jednego czego w domu nie robię to nie gotuję, albo inaczej – robię to bardzo rzadko! na szczęście mam męża, który to uwielbia, więc jestem w pełni usprawiedliwiona!

  2. Agata pisze:

    Paulinko! jakbym Ci wysłała zdjęcia… robię w tym roku identyczne jaja :P tylko w inne wzorki i wychodzą naprawdę rewelacyjnie! a robi się je tak przyjemnie że naprawdę nie dziwię się, ze zrobiłaś ich mnóstwo :)

  3. Piękne Wasze jaja. Ja też cieszę się na święta że wszyscy razem, wspólnie, więcej czasu dla siebie..No i że chwila oddechu od codziennego biegu, pędu, pośpiechu. Bardzo się cieszę i już się nie mogę doczekać. Ściskam Was !!

Skomentuj

