energia.

Wymyśliłam sobie w zimie jeszcze, że chciałabym wiosnę i święta mieć w tym roku na żółto. Tak klasycznie. Bo żółta Wielkanoc to dla mnie taki sam klasyk jak czerwone Boże Narodzenie. Nagromadziłam więc sobie różnych żółcieni, porozkładałam je już gdzieniegdzie po kątach i zrobiło się w mieszkaniu tak energetycznie jak nigdy! a powiem Wam, że energia jest potrzebna teraz jak mało kiedy – od dwóch dni sypie u nas śnieg :) szaro-buro-paskudnie… liczę jednak po cichu, że do świąt wysypie się co wysypać się musi i wróci wiosna i słońce prawdziwe.

Tymczasem już planuje co jutro zrobić muszę, bo mam dzień wolny i moje przygotowania do świąt zamknąć się w tym jednym dniu muszą, bo niestety więcej na nie czasu już mieć nie będę. Dlatego pewnie kolejny post już będzie w iście świątecznym klimacie, a na razie tylko żółta wiosna :)

1

2

3

4

5

6

7

8

energia.

27 uwag do wpisu “energia.

  1. Filipek70 pisze:

    energia by się przydała ,a najlepiej turbodoładowanie …właśnie drugą kawą się wspomagam !!!! poduchy owadzie super wygodne widać !!!! żółty jest w porzo ,ale mój system nerwowy u nas wprowadza szarości i biele raczej niźli żółty i czerwony :))))) a le wianek !!!! NO WIANEK mną wstrząsnął !!!!!PIĘKNY JEST !!!!!!!!!! buziole

    1. Ja tam tez z tych bardziej szaro-burych , kolory na dłuższą metę mnie męczą…ale od święta można zaszaleć, nie? :D
      wianek to nasze dzieło wspólne polciowo-paulinkowe ;)

  2. sylka pisze:

    u mnie jutro małe dekoracje się pojawią….ale jeszcze z rana muszę popracować potem urlop do końca przyszłe go tygodnia jupi:)
    uwielbiam te kubeczki z empiku…właśnie piję herbatę…..
    zaglądnę jutro…..z życzeniami:)

      1. sylka pisze:

        to tak jak ja mam wszystkie wzory…..
        Spełnienia najskrytszych marzeń dla Ciebie :))))))))))))))00

  3. Karolcia pisze:

    U mnie też Święta na żółto przez przypadek…kupiłam żółtego jaskra i tak od niego się zaczęło…A wianek mega !!! pozdrawiam

  4. Por favor, więcej inspiracji :)) Czuję się w tym roku tak nieświątecznie, że z trudem uświadomiłam sobie dziś, że przegapiłam wieczorny początek Triduum Paschalnego i, że to JUŻ.

    1. więcej? mi się wydaje, że i tak przesadzam z nimi ;)
      no właśnie to JUŻ. a ja jakoś tez w tym roku nie bardzo świąteczny nastrój mam. może jutro przy malowaniu jajek mi się udzieli.

      1. Karolina pisze:

        A czym mogłabym wiedzieć w jaki sposób pani te gałązki połączyła czy to zasługa kleju?

      2. nie pani, a Paulina ;)

        pod spodem jest obręcz z mega grubego drutu, na to układałam patyczki, potem je kleiłam a na koniec jeszcze gdzieniegdzie wpychałam cieńsze gałązki. Mam nadzieję, że coś pomogłam :)

  5. basiar pisze:

    Pieknie Paulinko, pięknie!:) My jeszcze raz dziękujemy za pamięć i równiez życzymy spokoju, radości i wszystkiego dobrego na te święta, Alleluja!:)

Skomentuj

