o tym, że mi się nie nudzi.

Tak się szczęśliwie składa, że ja nudzić się nie lubię. Z resztą nawet jakbym kiedyś chciała, ot tak po prostu z czystej ciekawości, żeby sprawdzić jak to jest – no nie da się. Cały czas coś robię. Coś tworzę. Coś zmieniam. Coś poprawiam. A potem mogę np. zaprosić Was do oglądania tego co z niemałą przyjemnością stworzyłam.
Dzisiaj świeżutka porcja spineczek, które od kilku dni można nabyć o tutaj!. Serdecznie zapraszam :) Oprócz spineczek w sklepie są do nabycia także moje literki, girlandy szyte przez moją siostrę (ale o nich jeszcze kiedyś napiszę więcej), a nawet filcowe jedzonko (uwielbiane przez Małą Po), które stworzyła Julka :)

Tutaj coś dla tych, którzy wolą kolor:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A tutaj szaro-buro, czyli tak jak wole ja ;)

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Wszystkie spinki na chwilę obecną są dostępne poza pierwszą, którą porwała od razu Mała Po i z marszu stała się jej ulubioną ;)

21

o tym, że mi się nie nudzi.

8 uwag do wpisu “o tym, że mi się nie nudzi.

  1. slupek1 pisze:

    spineczki jak zwykle ,co jedna to ładniejsza :) no ja też się NIE NUDZĘ ,ale czasem bym chciała ..taki jeden dzień NUDY !!!!!! nie więcej ,bo bym z nudów umarła :))))))) czekam na wytłaczarkę sobie teraz !!!!!hurra !!!!buziole

    1. Ja tam o jednym dniu nie marzę, ale tak o godzinie nudy to i owszem ;)
      Pokaż efekty, bo ja ze swoją szaleję ;) a jeszcze bardziej szaleje Pola, która co rusz wyciąga mi taśmę i cieszy się, że AŻ TYLE się jej udało ;)

      1. Filipek70 pisze:

        trzeba mieć szczęście …kurka przyszła ……wydrukowałam może z pięć słów i drukuje kropki ….no i z powrotem do producenta poleciała !!!!!!

      2. a ja myślałam, że to ja zwykle mam pecha jeśli chodzi o takie sprawy ;)
        jednym słowem możemy sobie podać ręce ;)

  2. Paulinko, spineczki piękne! :) Co ja bym dała żeby moja M. po kilku sekundach każdej ozdoby z głowy nie zdejmowała…
    A co do nudy, to ja też nie umiem – choćbym nie wiem jak się starała ;)
    Pozdrawiam!

Skomentuj

