o lecie.

Lato zdecydowanie rządzi się swoimi prawami. Jednym z nich jest – wynosimy całe życie na zewnątrz! I my zgodnie z nim ostatnio postępujemy. Pikniki, ogniska, przechadzki, wycieczki mniejsze lub większe. Lato wygania nas z domu i cicho szepcze „na siedzenie na kanapie  jeszcze będzie czas w tym roku!”

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

o lecie.

17 uwag do wpisu “o lecie.

    1. Gdybyśmy mieli ogród to pewnie tez byśmy w nim przesiadywali ;) na szczęście już niedługo nasz taras będzie wyglądał tak jak powinien i pewnie wtedy on stanie się głównym miejscem posiadów ;)

      Buziole :*

  1. aga pisze:

    Pięknie !!!cudne zdjęcia aż poczułam smak tej kiełbaski i ta…mięta;) super buciki. Też uwielbiamy lato spacery, mniejsze i wieksze wycieczki. Zdradz mi prosze jaki masz aparat-obiektyw.

    1. Aparat to nic szczególnego – Sony Alpha 290 z obiektywem 18-55mm (kit). Jednak ja wyznaje zasadę, że to nie aparat robi zdjęcia tylko człowiek ;) na razie więc mi wystarcza to co mam, ale to nie oznacza, że nie marze po cichu o czymś lepszym!

      1. aga pisze:

        Czemu kit:)sony Alpha podobno dobry Tez mam 18-55 tylko nikon jak kupowalismy to mial byc fajny (ja laik)ale dopiero teraz odkrylam ze chce 1.8, 35mm bo w sumie moje zdjecia to zdj z bliska dziecka a rozmycie tla o ktorym marze graniczy z cudem Ale jak na taki sam obiektym Twoje zdj sa wrr lepsze;)

      2. Ja swój aparat kupowałam jak już zaczynałam rodzić, więc też raczej wtedy nie było czasu na zastanawianie się ;) ale nie narzekam na niego wcale!

        a czemu kit? bo to obiektyw kitowy czyli tzw. kit :) sprzedawany jest w komplecie z korpusem aparatu, najtańszy i najgorzej zbudowany. Dlatego najchętniej zainwestowałabym w coś lepszego, ale po cichu liczę, że mój mąż w końcu mi coś takiego sprezentuje ;)

      3. Zdjęcia z Polą robię zwykle na automacie, bo na żadne manualne ustawienia nie ma czasu ;) więc nie pomogę w tej kwestii… pewnie miała ustawiony aparat na portret, ale reki uciąć sobie nie dam ;)

      4. aga pisze:

        Kitowy wiem:)chodziło mi mi raczej czemu tak uwazasz (choc ja uwazam tak samo)poniewaz na weselu mojej siostry otograf stwierdzil ze to calkiem fajny obiektyw. I chyba zartujesz ze robic na auto:)tak piekne na auto:)

      5. Wiesz, dla takiego fotografa amatora jak ja taki obiektyw wystarczy, ale kiedy chce się więcej ze zdjęcia „wyciągnąć” to i obiektyw musi być lepszy… ja tak jak mówię – nie narzekam, ani na aparat, ani na obiektyw, ale czasami widzę, że dałoby się więcej i lepiej pokazać, a niestety obiektyw mnie ogranicza.

        Zwykle robię na automacie, naprawdę! no chyba że robię zdjęcia czemuś co się nie rusza ;)

    1. akurat to miejsce ze zdjęć to jakieś 3 minuty drogi (spacerkiem!) od nas ;)
      Za naszym blokiem zaczynają się łąki i lasy, nieopodal płynie rzeka, a w oddali widać Tatry…więc wystarczy wyjść za blok i można urządzać pikniki :)

Skomentuj

