o drewnianej rocznicy.

5 lat. Tylko tyle i aż tyle. Mimo upływu czasu nadal śpiewam „Niebieską piosenkę”, do której zatańczyliśmy 5 lat temu walca angielskiego…

„Ja wstawię się za tobą
i z podniesioną głową
dziękował będę, że
Pan dał mi właśnie ciebie
w radości i w potrzebie,
na lepsze i na złe.”

I jedyne o czym teraz marzę to to, aby móc ją śpiewać każdego kolejnego 29 sierpnia.

1

2

4

4

Poranna wspólna kawa, nasza piosenka w tle, za oknem słońce i uśmiechnięte Maleństwo biegające po naszym własnym mieszkaniu – tak właśnie spełniły się moje marzenia w ciągu tych pięciu lat.

o drewnianej rocznicy.

17 uwag do wpisu “o drewnianej rocznicy.

  1. Kochana! Wszystkiego najlepszego dla Was! Niech Pan Was obdarza laskami a wzajemna wyrozumiałość niech sie nigdy nie kończy! My w tym roku 6 lat… i słuchając tej piosenki tak bardzo sie wzruszylam :)

  2. basiar pisze:

    Kochani moi! w szczęściu, miłosci, radości obyście przeżyli następną piątkę, a potem będziemy życzyć dalej i więcej:)) a niebieska piosenka (nasza ulubiona)i nam towarzyszy … nie napiszę przez ile już lat:) no dobra… za rok będzie 25! a nasze małzeństwo jest jak dobre wino: im starsze, tym coraz lepsze:)))) wszystkiego dobrego życzymy i ściskamy moooocno Męża. Żonę, małe Polciątko oraz futrzastego klamociaka:)
    PS. Paula, napiszę, promys

    1. Wiesz Baśku, że coś z w tym jest, że im starsze tym lepsze… u nas choć staż może niewielki to mam takie samo wrażenie :)

      Ja mam czas, ja poczekam ;)

  3. inessa pisze:

    Nieustającej miłości i szczęścia na dalsze wspólne lata KOCHANI !!!

    p.s. potrzebuje takie kubeczki na prezent dla nowożeńców… skąd je wsiąść ???

Skomentuj

