Literka za literką.

Jak spędziliście weekend? Obowiązek/przywilej obywatelski spełniony? :)
My oprócz tego, że pomaszerowaliśmy oddać nasze cenne głosy wyborcze postanowiliśmy wczoraj przemeblować nasze mieszkanie. Myślałam, że w tym naszym maleńkim M przerobiliśmy już wszystkie układy mebli i raczej już nic nowego nie przyjdzie nam do głowy. A przynajmniej nic takiego co byłoby w miarę sensownym i wygodnym ustawieniem. No ale jak wiadomo powszechnie ja zmiany uwielbaim, a już te zmiany meblarsko-wnętrzarskie to najbardziej :) a więc po małym liftingu pokoju Małej Po, wczoraj przyszła pora na większy lifting pozostałej części mieszkania. I tym oto sposobem dzisiaj rano nie do końca wiedziałam czy oby na pewno we właściwym łóżku,a  w dalszej kolejności we właściwym mieszkaniu się obudziłam. Na szczęście po dokładniejszym przyjrzeniu się towarzyszom mego snu stwierdziłam, że jestem u siebie ;)

Ale, ale nie o przemeblowaniach dzisiaj miało być. Dzisiaj o literkach moich ulubionych! Właśnie sprawdziłam, że ostatnio moje literkowe wytwory pojawiły się tutaj rok temu! a przecież robię je cały czas! To chyba moje najwdzięczniejsze „robótki ręczne”. Zawsze ale to zawsze z mamą/ciocią/babcią itd. która zamawia u mnie literki nawiązuje się jakaś nić porozumienia, bo maili wymieniam zwykle przy tych projektach dużo. I nawet już po zakończonej współpracy, czyt. literki docierają na miejsce i się podobają, wysyłamy do siebie maile, chociażby z krótkimi pozdrowieniami :)

Od jakiegoś czasu moje literki oraz girlandy, które mogą być kolorystycznie dobrane do literek można kupić w sklepiku My Scandi, który prowadzi bardzo zdolna dziewczyna Alicja. Jeśli jeszcze tam nie byliście, koniecznie zajrzyjcie!  Przyjrzyjcie się też plakatom, które tworzy Ala, bo już na dniach będziemy mieć dla Was niespodziankę z nimi związaną!

Żeby jeszcze pobudzić Waszą wyobraźnię związaną z niespodziankami to zdradzę Wam pewną tajemnicę, już niedługo moje literki, spinki i wiele, wiele więcej można będzie dotknąć, zobaczyć na żywo i nawet kupić ;) a jak Wam jeszcze będzie mało to nawet będzie można ze mną zamienić kilka zdań :P szczegóły wkrótce!

A teraz aby już nie przedłużać zapraszam do mojego literkowego świata :)

1

2

3

4

5

6

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

23

24

25

26

27

27

30

31

32

33

34

 

Literka za literką.

6 uwag do wpisu “Literka za literką.

  1. Dawno tutaj nie byłam, ale już nadrabiam zaległości. Weekend trochę przechorowałam, w niedzielę tropiłam netowego oszusta… i tak już patrzę – poniedziałek!

Skomentuj

