O magii świąt.

Kątem oka widzę niedomyte okna. I trochę wkurzam się, że plany świąteczne w ostatniej chwili zmieniliśmy. A ta choinka znowu krzywa w tym roku. I na dodatek w ostatnim momencie ozdobiłyśmy pierniki. Wcale nie tak jak chciałam. Natura perfekcjonistki nie pozwala mi na to wszystko patrzeć spokojnie.

A w tym wszystkim nagle Mała Po mówi: „Mamy najpiękniejszą choinkę w całym polskim kraju!!!” I pierniki dekoruje z taką radością jakby to było to o czym marzyła całe życie. Wpatruje się w tę choinkę za wcześnie ubraną (bo przecież mieliśmy wyjechać) i zasypia. A od kilku dni mówi tylko o tym, że Pan Jezusek się urodzi a w kalendarzu adwentowym „na dwadzieścia cztery będzie jednorożec!!!”. Nie otwiera okienek za wcześnie, cierpliwie czeka. Świadomie. Wie na co, wie na Kogo. Zachwyca się lampkami i sama tworzy mini prezenciki, które wrzuca nam pod choinkę. Chłonie tę atmosferę, którą udało nam się stworzyć całą sobą. I to jest właśnie magia świąt. Magia, którą widzą dzieci, a dorosłym czasami się  udaje dostrzec. I właśnie wtedy mamy święta. Prawdziwe. Magiczne. Rodzinne. Wymarzone. Cudowne. Idealne (nawet kiedy my dorośli jakieś nie-idealności widzimy).

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

O magii świąt.

9 uwag do wpisu “O magii świąt.

  1. eh natura perfekcjonistki.. nie daje mi nie raz spać. choinka u nas nie taka – ozdoby niby udało się skompletować takie jak chciałam, ale nie do końca. choinka zamiast żywej – sztuczna. pierników nie upiekłam – na szczęście moja mama. ciast wyszło jakoś mało… śledzi mało…. prezenty nie do końca zapakowane jak chciałam… okien nie umył, w domu bałagan, ale.. ale spędzamy całe święta poza nim, więc chyba przeżyję… ale mimo to nigdy tak mocno nie czułam świąt jak w tym roku. są piekne, mimo niedskonałości.

  2. basiar pisze:

    Pauletko moja:) ja jak zwykle z tyłu za murzynami, kartki tradycyjnie nie zdążyłam wysłać, ale wpaść musiałam,żeby pożyczyć Wam Kochani szczęścia, zdrowia,miłości i spełnienia nawet tych najskrytszych marzeń! Wesołych Swiąt! Ogromne buziaki dla Polci mojej ulubionej i najpiekniejszej, wraz z drapankiem dla Klamota:) Pełnych magii i spokojnych Swiąt życzymy całej Rodzinie!:)

    1. Basiu przepraszam, że dopiero dzisiaj cokolwiek piszę, ale wiesz jak z czasem zwykle jest ;) Dziękujemy za życzenia i pamięć i cieszymy się ogromnie, że kartka na czas dotarła :*

  3. basiar pisze:

    dziękujemy!!!!!!:)
    przyznam się bez bicia, że po cichu czekałam na nią, bo mam juz sporą kolekcję! co jedna to ładniejsza:) cudne są Twoje dzieła rąk własnych:)
    jeszcze raz wesołych swiąt Paula:)

  4. slupek1 pisze:

    z ust mi to kochana wszystko wyjęłaś …..tylko ja potrafię jeszcze sterroryzować rodzinę, że perfekcji nie uzyskałam ale już coraz mniej myślę …albo mi się tylko tak wydaje :))))))))))))
    a co Ty chcesz od tej najpiękniejszej w Polsce choinki ????? :)))))))))buziole

Skomentuj

