O naszych tegorocznych świętach (od strony wizualnej ;))

Czujecie jeszcze świąteczną atmosferę?
Bo ja jak najbardziej. Napawam się nią na tyle mocno, abym w końcu miała jej dość. Tak mocno abym spokojnie mogła poupychać zapach pierniczków oraz choinki w szufladkach i nie było mi przykro, że to już koniec, że teraz to już cały rok na to się będzie czekać.

Zatem choinka pachnie, świeczki się palą, podgryzam pierniczki, a świąteczne melodie płyną sobie spokojnie z głośników. Ogólnie błogość.

1

2

3

4

5

7

8

9

9

10

11

12

13

14

15

16

14

A najpiękniejsza i najważniejsza dekoracja tegorocznych świąt to gwiazda, którą widać poniżej.
Projekt i wykonanie w 100%: Mała Po.

– Mamusiu czy ta torebka jest Ci potrzebna?
– Nie. Możesz ją sobie wziąć.
Po 10 minutach.
– A klej masz?
– Mam ;)
Po 20 minutach.
– Zrobiłam Ci gwiazdę :)

Cudna, prawda? Dla mnie najcudniejsza!

17

O naszych tegorocznych świętach (od strony wizualnej ;))

8 uwag do wpisu “O naszych tegorocznych świętach (od strony wizualnej ;))

  1. Asia pisze:

    Gwiazdka cudna!! Maleńka zdolna po Mamusi :) odwiedzam często Twojego bloga i nie mogę wyjść z podziwu :) Pozdrawiam serdecznie i Wszystkiego Najlepszego w nowym roku!!

  2. slupek1 pisze:

    gwiazda jest naprawdę cudna ….a dom pięknie ustrojony ……może i ja w przyszłym roku poczuję to samo co Ty ..i podgryzać pierniczki będę przy kominku :))))) buziole :)

    1. Więc już wiesz czemu w tym roku nie spełniłam swego gwiazdkowego marzenia? miałam godne zastępstwo :)

      Wiesz, że 5 lat temu też spędzaliśmy święta przy naszym prywatnym kominku? pierwsze nasze święta jako małżeństwa, w nowym (już teraz starym) mieszkaniu… pięknie było :)

Skomentuj

