o najkrótszym miesiącu w roku.

Najkrótszy a najbardziej intensywny. Luty po prostu.
Jak zwykle należał do Po. W końcu to jej miesiąc bez dwóch zdań.A więc było urodzinowo, prezentowo, paczkowo. Ale też niestety było chorobowo a co za tym idzie bardzo domowo. Zatem trzeba było jakoś sobie czas spędzony w domowch pieleszach uatrakcyjnić. Czasem wychodziło lepiej, czasem gorzej w każdym razie nie mogę powiedzieć, że nam się nudziło (szczególnie mi – kto siedział z chorym dzieckiem w domu ten wie).

Testowanie nowych fryzur (i pomyśleć, że jeszcze nie tak dawno moje dziecko było łyse jak kolano ;))

1

2
Relaks w wannie. A potem to już wszyscy sąsiedzi wiedzą, że właśnie myjemy głowę.

3
Pandziochy. Moi faworyci wśród obuwia domowego. Tylko moi.

4
Próba cierpliwości. Test zdany.

5
Nasz Mały Książe.

6
Z serii: filcowe robótki Julki – kurczaczek ;)

7
Herbatka, cytrynka i cukier w kostkach.

8Z serii: mama stworzyła – zimowy wianek.

9Ciąg dalszy twórczych działań mamy  – Zimowy Miś Zbyś.

10
Stały element lutego – prezenty ;)

11
Piękne paczki.

12
A w pięknych paczkach kolejne jeszcze piękniejsze prezenty.

13A przy okazji urodzin Małej Po i mamie się dostało!

14
Galeria kartkowa.

15
Mała Po tworzy.

16
Mała Po stworzyła.

17

Rozmowa kilka tygodni przed urodzinami.
– Polciu co chciałabyś dostać na urodziny? Masz jakieś marzenie? (pytam delikatnie chociaż wiem jaka będzie odpowiedź – konika!)
– Mam. Chciałabym nową piżamkę i prześcieradło! (mamie szczęka opadła)

Kilka tygodni później Mała Po dostaje w jednej z paczek cudowną koszulę nocną (a Ciocia D vel K wcale o tej rozmowie nie wiedziała). Chyba słodszej piżamki jeszcze nie widziałam. Jest śliczna! Mała Po wskakuje w nią od razu i nie ściąga jej przez długi czas. Stała się obowiązkowym strojem domowym ;)

18
Kolejny świetny strzał prezentowy. Zabawa dla całej rodziny na długie godziny!

19
Dziecko znudzone mamy kreatywnością.

20
Tatuaże na język! zdecydowany lider wśród hitów lutego!

21

Kałuże, wszędzie kałuże. I tak już ze dwa miesiące.

22

o najkrótszym miesiącu w roku.

16 uwag do wpisu “o najkrótszym miesiącu w roku.

  1. J&P pisze:

    Ah nie mogę oczu oderwać od tych pięknych prac….Ale od razu mam też pytania ;-) gdzie można kupić tą piękną piżamkę, wyklejankę konika oraz tatuaże na język? Jestem w szoku z tym tatuażem….pozdrawiam

    1. Piżamka to MONSOON, natomiast konik i tatuaże to chyba tylko na rynku niemieckim dostępne… W Polsce nie widziałam nic podobnego :)
      PS. Maila dostałam. Postaram się odpisać w wolnej chwili :)

  2. Filipek70 pisze:

    matko te tatuaże na język ….czego to jeszcze ludzie nie wymyślą :))))))))))))filcowy cukier w kostkach …no można by się nieźle pomylić :))))) a fryzury haute couture normalnie :))))))))buziole

    1. „Tatuaż” był nadrukowany na opłatek. Nakładamy na język. Opłatek się rozpuszcza, a rysunek zostaje ;) niestety po kilkukrotnym przełknięciu śliny obrazek też znika! ale zabawa i tak była przednia!

  3. Anna Laskowska pisze:

    Hej! A te klocki do układania, czy to puzzle (nie wiem:)) to jakiej firmy?
    Pozdrawiam i Sto Lat dla Polci!

  4. pisz mi tu szybko skąd takie językowe tatuaże no i jak długo się utrzymują ?
    mycie włosów było kiedyś wielkim problemem potem był spokój ale niestety znów nastała era wrzasków w momencie kiedy mam je spłukiwać a po wczorajszym koncercie na serio rozważam użycie maszynki na zero!
    buziaki

    1. Wyżej już napisałam, że tatuaże do nas z Niemiec przybyły. Nie mam pojęcia czy w Polsce są dostępne… a utrzymują się do pierwszego przełknięcia śliny ;) no dobra, do drugiego!

      U nas właśnie takie fale są… raz pozwoli sobie umyć włosy i nawet nie zauważy kiedy to się stało, a za kilka dni zrobi taką aferę, że mam wrażenie że sąsiedzi już po opiekę społeczną dzwonią…

      :*

Skomentuj

