o komunijnych zaproszeniach.

Maj to oprócz tego, że jest najbardziej ukwieconym miesiącem w roku, jest też miesiącem Pierwszych Komunii Świętych. Niektóre dzieci mają już ten wielki dzień za sobą, co zauważyłam wczoraj kiedy przez nasze osiedle przechodziło dwóch młodzieńców w białych tunikach. Czyli jednym słowem to już jest ten czas!
W tym roku w naszej rodzinie nie ma żadnego „komunisty”, więc jakoś nie bardzo zdawałam sobie sprawę, że komunie są tuż, tuż. Aż dostałam zamówienie na zaproszenia. A potem to już się posypało… zaproszenia, kartki, pamiątki…
Zaproszenia ze zdjęć powstały dla chłopca. Jest ich 8 sztuk każde jest inne. Założenie było, że będą w tonacji beżowo – złotej i niebiesko -srebrnej. Czy wyszło? oceńcie sami.

Ale zdradzę Wam dzisiaj przy tej okazji pewną tajemnicę – pierwsze zaproszenia komunijne wykonałam dla pewnej małej, długowłosej dziewczynki. Wszystkie były takie same. Na każdym był kielich z hostią. Były utrzymane w biało-złotej tonacji. Pamiętam je bardzo dokładnie, bo spędziłam nad nimi mnóstwo czasu. I chociaż nie mam ani jednego zdjęcia to gdy zamykam oczy widzę każdy ich szczegół. Dziewczynka, dla której je wykonałam ma dzisiaj 30 lat i właśnie do Was pisze ;) Tak! pierwsze zaproszenia komunijne wykonałam 22 lata temu i z dumą wręczałam je swoim gościom. Mało tego sama to zaproponowałam, że je stworzę. Nikt mnie nie prosił, ani tym bardziej nie zmuszał… bardzo jestem ciekawa czy Mała Po odziedziczy po mnie takie „dłubanie”, bo jak na razie nic na to nie wskazuje :P Ale może to i lepiej, bo przynajmniej mi konkurencja pod nosem nie rośnie ;)

123456za78910

Jeżeli ktoś chciałby u mnie zamówić spersonalizowaną (lub nie) kartkę, bądź pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej to zapraszam serdecznie. Zaproszeń nie proponuję, bo pewnie już na nie za późno. W razie czego jestem jednak do dyspozycji i polecam się ;)

o komunijnych zaproszeniach.

8 uwag do wpisu “o komunijnych zaproszeniach.

  1. inessa pisze:

    Przepiękne Paulinko :) Pamiętam jak robiłaś dla Filipa i Michała, jakby to było wczoraj a to już dwa lata minęły… Zdolniacha jesteś i tyle !!!

  2. Pamiętam jak rok temu biegałam od sklepu do sklepu w poszukiwaniu ciekawych zaproszeń dla córci ..szkoda ze wtedy nie pomyślałam o Tobie :) Piękne! Pozdrawiam ciepło

Skomentuj

