o kwietniowych chwilach złapanych na zawsze.

Tyle ostatnio dzieje się w życiu naszym, że wylogowałam się zupełnie.
Stąd ma nieobecność tu. Ale kwiecień podsumować trzeba. Bo jak to tak bez wyciągnięcia najfajniejszych chwil z jednego z najważniejszych miesięcy w roku przejść dalej? no nie da się.

Oto więc one.

Śpią. Dla jasności. Ani jeden ani drugi nie u siebie.

1Spotkania z kulturą wysoką. Nawet bardzo.
2Babcia zawsze naj.
3

Są owce. Jest wiosna. Nasz wyznacznik.

4Pierwsze ognisko w tym roku.

5Ogrodnik z doświadczeniem na etacie. Zasadzi. Podleje. Zadba. Zginąć nie da.

677Własnoręcznie zrobiony smakuje najlepiej.

9Bałagan wg mnie. Artystyczny nieład wg Małej Po.

10

Pierwsze prymulki.

12Przyłapana na czarowaniu.

13Inne kolory mogą nie istnieć.

13Poszłyśmy kupić szare trzewiczki. Wróciłyśmy z najbardziej żarówiastymi butami jakie były w sklepie. Całą drogę powrotną się wkurzałam na siebie, że się na to zgodziłam. Ale kiedy przypomnę sobie jej błysk w oku, kiedy zobaczyła te buty to mi przechodzi ;)

13Kuchenne okno na świat.
15Sezon tarasowy uważam za otwarty.
16I można zrzucić kurtkę!
17I na drzewo wskoczyć.

1819Ciągle w biegu, a ja za nią.
20Jeszcze z mrożonych truskawek, ale już niedługo… ;)

21

o kwietniowych chwilach złapanych na zawsze.

24 uwagi do wpisu “o kwietniowych chwilach złapanych na zawsze.

  1. Judi pisze:

    Droga Paulino,

    Czy mogłabyś napisać mi kilka adresów z internetowymi sklepami, w których znajdę akcesoria urodzinowe. Nie bajkowe. Nie kwiatowe. Proste. Klasyczne. Urocze same w sobie :)

    Z góry dziękuje :)

    1. Z takich które szybko mi na myśl przychodzą to:
      http://partybudziki.pl/ (jest tam trochę kiczu także, ale da się wygrzebać coś ciekawego w całkiem dobrej cenie)
      tutaj często kupuję rurki, papilotki na muffinki, więc też mogę polecić: http://www.scandiloft.pl/
      albo jeszcze tutaj (w zakładce party same cudowności): http://www.pannaklara.pl/

      Ewentualnie polecam się sama ;) bo już nie raz robiłam dekoracje na przyjęcia urodzinowe ;)

      Pozdrawiam :)

  2. magda pisze:

    Witam,
    cudowne zdjęcia ;-) ja mam zupełnie inne pytanie a mianowicie moja córka jest fanka Anny i Elzy i chciałam zapytać gdzie nabyłyście takie laleczki Anna i Elza. Bo ja jak zobaczyłam takie duże lalki jakie mają ceny to normalnie szczena mi opadła.

    1. Wiesz w sumie to nie ma czasami czego zazdrościć ;) szczególnie kiedy człowiek wyjdzie na taras coś zjeść a tu zapachy takie, że się odechciewa wszystkiego ;)

Skomentuj

