o minionych dniach.

To dobre dni były, ale zupełnie nie nadzwyczajne. Proste, ciepłe, może i nudne trochę. Ale takie nasze. Nasze całkowicie. Bez pośpiechu, bez „za chwilkę” i „nie teraz”, bez deszczu. Za to pełne zabawy, odpoczynku, śmiechu, wody w basenie, słońca i dobrych momentów. To były dni, kiedy śniadanie jedliśmy w piżamach na tarasie, a potem pół dnia moczyliśmy się w basenie, żeby wieczorem kiedy upał chociaż trochę ustanie iść na spacer. Był czas na mrożoną kawę i ułożenie najnowszych puzzli. Był czas na rozmowę i przeczytanie nowych książek (kilka razy!). Był czas na skradzionego buziaka i przytulenie. Był czas na mnóstwo przyjemności i nie było czasu na pracę (tą niekonieczną).
W sobotę wieczorem zgodnie stwierdziliśmy, że czujemy się jakbyśmy na wczasach byli, a tak naprawdę przez te dni krążyliśmy cały czas wokół domu… chyba nam wszystkim brakowało takich dni. Tak prosto nadzwyczajnych. Tak szczelnie wypełnionych tylko czasem dla nas.

123467891011121213141516171819202122232425262728

o minionych dniach.

19 uwag do wpisu “o minionych dniach.

  1. My też spędziliśmy długi weekend zwyczajnie i bardzo razem. W piątek dzieci pojechały z Babcią do jej siostry a my na randkę do kina! :) Cudny film wybraliśmy „Rozumiemy się bez słów”. Jest tak mało filmów o kochających się szalonych rodzinach. A to był własnie taki film. Śmialiśmy się i płakaliśmy ze wzruszenia. Głównie ja to drugie :)
    Paczkę R. nadał dzisiaj. Napisz proszę czy doszła w całości :)
    Pozdrawiam.

    1. Przypomniałaś mi, że jakiś czas temu przyrzekliśmy sobie z moim eM, że jeden film w kinie w miesiącu obowiązkowo! i co? ;) na jednym seansie się skończyło ;) pora to zmienić!

      Tak, wiem, wiem ;) dostaję smsy! czekam na nią z niecierpliwością! na pewno dam znać :D dziękuję raz jeszcze…

  2. Agata pisze:

    Jaka piękna księżniczka na huśtawce się buja! i jaką ma super koronę i kieckę ! Paulinko gdzie kupujesz ubrania dla Poli? co jedne to ładniejsze! napatrzeć się nie mogę :) I widzę, że gumki w użyciu :) super! jak się zużyją to chętnie zrobię nowe (no chyba że mi na maila nigdy nie odpiszesz i będę zmuszona rzucić fochem :P )

    1. Agatka z ubrankami to różnie… kupuję gdzie się da, tylko wybieram te najbardziej w moim guście, chociaż i tu już nie raz muszę się ugiąć ;)
      Oczywiście, że w użyciu! nie używamy żadnych innych odkąd mamy te od Ciebie!
      Fochem nie rzucaj tylko bądź wyrozumiała! ostatnio mało mnie w pracy – a tam mam zwykle czas aby spokojnie usiąść i napisać więcej niż dwa zdania – stąd moje opóźnienie! :*
      Wszystko jednak wróci do normy od przyszłego tygodnia!

  3. Cudne te Wasze minione dni. U nas tyle się działo że nawet zdjęc zapomniałam robić normalnie taka ze mnie blogerka :-) Piękne zdjęcia, uściski!

    1. Asia ja mam tak często, że zdjęć nie zrobię, bo wolę jednak uczestniczyć czynnie niż biernie, z boku z aparatem ;) Ale teraz akurat dużo zdjęć z ukrycia zrobionych ;)

      Buziole :*

  4. Filipek70 pisze:

    jaka sielanka …….rozmarzyć się można …….wiesz jak tak patrzę na Polę i przypominam sobie wyjazdy nasze na wolność z Kubą ,to strasznie się cieszę ,że nasze dzieciaki mogą poczuć ten smak ,tę przyjemność z wskoczenia do własnego baseniku ,czy z jazdy na rowerach ……i strasznie mi szkoda tych dzieci z blokowisk …..zwłaszcza tego pokolenia ,bo nasze to jeszcze miało trzepak :)))))))) buziole !!!

  5. Macie najfajniejsza wille na swiecie. Z basenem, z taaaaaaakim widokiem z balkonu, z calym swiatem w srodku i z wlasna rzeka na zewnatrz! Uwielbiam! I kiedy to ta malenka Po zrobila sie taka duza?

    1. Piękne podsumowanie zrobiłaś ;) jak kiedyś będziemy sprzedawać to mieszkanie to będę Cię cytować, dobra? :)
      Ha! mnie się pytasz kiedy? nie mam pojęcia! musiałam chyba wtedy spać…

      PS. Pamiętam o Was. O kulkach filcowych i innych. Wypadków losowych po drodze trochę się zadziało. Ale już, już widzę światełko w tunelu. I przepraszam. Ale może więcej to jeszcze napiszę…

Skomentuj

