o dwóch kołach.

Rower. Niekończąca się historia – tak się zaczynała.
Naprawdę myślałam, że ona nigdy nie będzie mieć szczęśliwego zakończenia. No nie po drodze z tym rowerem było Małej Po. Zupełnie nie po drodze. W pewnym momencie zupełnie się poddałam. Olałam. Odpuściłam. Zostawiłam temat do rozwinięcia na jakąś nieokreśloną przyszłość.
Ja na rowerze nauczyłam się jeździć sama. Kolega zapytał: „i co umiesz już?” A ja z dziarską miną odrzekłam „no pewnie!” I pojechałam. Pierwszy raz w życiu. Wylądowałam na płocie co prawda. Płot się przewrócił. Nie było więc wyboru trzeba było się podnieść i jechać dalej. Miałam wtedy 4 lata.

Mała Po tak ambitna jak mama nie jest, więc trzeba było inne metody stosować. Nauczyła się więc metodą płaczu i rzucania rowerem. Metoda ta okraszona była sporą dawką cierpliwości rodziców i jeszcze większą dawką łez i krzyków dziecięcia. W wieku 4 lat Mała Po jeździ na dwóch kołach. Jednym słowem – sukces!

Duma mnie rozpiera!

o dwóch kołach.

14 uwag do wpisu “o dwóch kołach.

  1. gratulacje:* i widać po uśmiechu Poli że ten trud się opłacał !
    tak się patrzę na biegającego obok tatę i cieszę się ogromnie że mnie to ominęło choć to ja uczyłam Madzie jeździć…

    1. No teraz to się śmieje pełną gębą :) gorzej było jak zaczynała :P

      Tata to biegał tylko kilka razy… mama biegała dużo więcej, ale tego już nie miał kto uwiecznić :P

  2. Dochodze do wniosku, ze tak wlasnie ma byc. Na wszystko przychodzi czas. Ilez to rzeczy chcielismy przyspieszyc… a tu wystarczy tylko byc obok i delikatnie wystawiac na proby :-)

  3. Filipek70 pisze:

    he,he :))))) słodziak to ona jest :)))) a nie lepiej było prowadzić za tę rączkę rowerek z dziecięciem ??? zamieniliście spacerki w jogging sobie :))))))))) żartuję :) powiedz Poli że też jestem z niej dumna i GRATULUJĘ JEJ :)))) buziaki

    1. No lepiej, lepiej! z tym, że w rączkę zaopatrzyliśmy się całkiem niedawno. I to był strzał w 10! Gdyby nie ta rączka to ja bym chyba już musiała wygięta w pół chodzić…

      Przekazane :)

Skomentuj

