o składziku.

Taki oto składzik rzeczy ładnych posiadam obecnie na stanie.
Ten składzik trzeba przerobić na rzeczy jeszcze ładniejsze.
Dołożę ciut złota, dużą ilość dyń i będzie pięknie, prawda?
Zgadniecie co robię?

12345

76891011

Nie ma co ukrywać. Jesień powoli wkracza na salony. Mimo że słońce przygrzewa od kilku dni znowu mocniej to jesień depcze nam już po piętach. Zrobiłam więc ostatnio przegląd naszych odzień. Okazało się, że mam sporo ubranek, z których Mała Po już wyrosła, a są w całkiem niezłym stanie. Jeśli ktoś właśnie kompletuje szafę jesienno-zimową dla dziewczynki w wieku ok. 3 lat to zapraszam tutaj. Coś niecoś już wrzuciłam. Sukcesywnie będę dodawać. Mam też zamiar dorzucić coś do wyprzedaży domowej, więc zapraszam tam także ;)

A ja pędzę „przetwarzać” ;)

o składziku.

26 uwag do wpisu “o składziku.

  1. Agata pisze:

    ooo! jak dobrze że to na duże dziecię już te ubranka bo A. pogoniłby mnie jak nic jakbym jeszcze coś do ubrania Zośce kupiła! kusi żeby na „zaś” ale z racji małych gabarytów Zośkowych nie wybiegam w przód bo z nią to nic nie wiadomo :)
    ps ja nie zgaduję co to będzie bo popsuję zabawę pewnie :P

      1. Jakbym dobrze poszukała to pewnie też się znajdą ;) U mamy mam całą komodę pełną ubranek po Poli… więc wiesz… mówisz – masz!

  2. Anka pisze:

    Jak znam Twoje zdolności to coś pięknego powstanie.
    Cokolwiek to będzie to wszyscy bedziemy podziwiac i zazdroscic talentu :).
    Tylko nie trzymaj nas dlugo w niepewnosci:).
    Pozdrawiam .

    1. A i jeszcze jedno – były ostatnio w biedronce także ;) ale na baterie i wykonanie pozostawiało wiele do życzenia… za to cena przyjemna była bardziej bo chyba 35 zł kosztowały ;)

  3. Karolcia pisze:

    Jejku ale piękne rzeczy :) Wianki może będą z tego? Jeśli tak czy będą na sprzedaż,bo ja już widzę po dodatkach,że będą super :)P.S. Weź mnie na pomocnika,mogę klej na gorąco podawać czy co tam trzeba :)

    1. Tak będą wianki i inne cuda :)
      Te które zrobię na sprzedaż nie będą, ale jeśli się spodobają to chętnie zrobię podobne na zamówienie jak tylko będzie taka potrzeba :)

      Zapraszam! pomocników nigdy dość!

Skomentuj

