o wszystkich odcieniach jesieni.

No i się zaczęła. JESIEŃ.
Ulubiona pora roku. Uwielbiam, ale mówiłam już o tym nie raz, więc powtarzać się nie będę.
Lubię i tą złoto-kolorową ze zdjęć i tą szarą, która dzisiaj za oknem.

Ostatnie dni wygrzewałyśmy razem z Małą Po nasze buzie w słonku siedząc całymi dniami na tarasie. Przy okazji odganiałyśmy wszystko co złe, a zostało wyrządzone przez jakiegoś paskudnego wirusa, który nam się przyplątał.

Zaowocowało to mnóstwem zdjęć, które właśnie na tarasie naszym zrobiłam. Bo muszę Wam powiedzieć, że lubię to miejsce najbardziej jesienią. Wtedy kiedy słońce już tak mocno nie przygrzewa, a liście mienią się tysiącem barw, wtedy jest najprzyjemniej. Kubek gorącej kawy, koc, coś do czytania i można siedzieć tak pół dnia…

Uchwyciłam więc te piękne, jesienne chwile, aby w taki dzień jak dzisiaj zagrzać się od tych zdjęć. Mam nadzieję, że i Wam ciut cieplej się zrobi, kiedy na nie spojrzycie!

12345678910111213141516171819212223

o wszystkich odcieniach jesieni.

6 uwag do wpisu “o wszystkich odcieniach jesieni.

  1. Filipek70 pisze:

    ach no jaka piękna ta wasza jesień …zimno ciepła kolorystycznie ..bez pomarańczu i brązu ..inna ….cudna …a ten liść w lodowej gałązce ……PIĘKNY KADR….buźka :)

  2. Ewik pisze:

    Paulina! Piekne zdjecia:) Jesien to tez moja ulubiona pora roku.Uwielbiam ja w wersji zlotopolskiej jak i tej mglisto-dzdzysto listopadowej;) Pozdrawiam cieplo.

    1. A myślałam, że to ja tylko jesień lubię, a tu okazuje się, że nie jestem sama w tym lubieniu:)

      Dziękuję za miłe słowo na temat zdjęć :)

      Pozdrawiam także ciepło mimo ulewey za oknem!

  3. Karolcia pisze:

    Cudowna ta jesień widziana twoimi oczami :) Zdjęcia piękne… a w lubieniu jesieni nie jesteś sama,ja też bardzo lubię jesień :)

Skomentuj

