o DEJA VUE w jesiennej odsłonie.

Uwielbiam wyzwania. Uwielbiam. One pozwalają nie stać w miejscu, działać, rozwijać się… zawsze coś dobrego z nich wynika…
Dlatego lubię stawiać sobie poprzeczkę wysoko. A jeszcze bardziej lubię jak ktoś mi ją postawi wierząc, że podołam… bo wtedy i ego własne miło połaskotane i samozaparcie większe, bo wstyd się poddać…

Tak było tym razem.
Ja chyba nigdy nie odważyłabym się wyjść z propozycją pt. udekoruję Ci kawiarnię. Bo i owszem – tworzę wiele, ale na skalę maleńką. Nie dla szerokiej publiczności ;) nie dla takiego grona odbiorców…

Jakiś tam strach był, czy podołam, czy się uda, czy się spodoba, czy wyjdzie tak jak ja to w głowie swojej widziałam.  Jednak ekscytacja związana z powierzonym mi zadaniem zwyciężyła i tak oto mogę dzisiaj powiedzieć:
UDAŁO SIĘ!

Pokazuję Wam dzisiaj zatem najprzyjemniejszą kawiarnię w Nowym Targu z najpyszniejszą gorącą czekoladą jaką piłam. Dzisiaj DEJA VUE w odsłonie jesiennej, którą miałam zaszczyt stworzyć :)

1234567891011 121314161718192021

 

o DEJA VUE w jesiennej odsłonie.

9 uwag do wpisu “o DEJA VUE w jesiennej odsłonie.

  1. Karolcia pisze:

    Ja jestem fanką ;) Twojej twórczości i uważam,że w pełni na to zasłużyłaś.Pięknie wszystko wyszło,aż żałuję,że mieszkam tak daleko i nie mogę tam wpaść na herbatkę i po podziwiać na żywo :)

  2. Dobra robota, świetnie podobierałaś kolorystycznie dodatki, które stworzyły fantastyczny, subtelny klimat a nie wystawkę. Dynie w klatce, fajne i dowcipne. To jest sztuka i pewien dar jaki powinnaś rozwijać!

    1. Jejku Asiu dziękuję! z Twoich ust (a raczej spod Twoich palców) takie słowa to wyraz największego uznania! dziękuję!
      Rozwijam ;) pochwalę się wkrótce :)

Skomentuj

