o tegorocznym adwentowym odliczaniu.

Było już o wnętrzu naszego tegorocznego kalendarza adwentowego, więc pora pokazać jak wyglądają jego zewnętrza. Kalendarz jak zwykle zrobiłam sama, ale tym razem nieoceniona okazała się pomoc mojego eM. No co tu dużo gadać gdyby nie on to pewnie by go nie było, bo niestety wiertarką nie potrafię sprawnie operować, a ona była w tym przedsięwzięciu najistotniejsza ;)

1

2

3

4

Pod paczuszkami kryje się choinka ubrana w drewniane bombki. W miarę ściągania paczuszek wyłoni się ona w całej okazałości i 24 grudnia spokojnie może posłużyć jako dekoracja. Mam zamiar ubrać ją w ozdoby świąteczne i postawić w pokoju Małej Po jako jej prywatną choinkę :) Takie dwa w jednym :)
Poniżej mała ściągawka jak ją stworzyliśmy. Może ktoś zainspiruje się na święta!

5

A jaka była reakcja najbardziej zainteresowanej w temacie adwentowego odliczania? a no taka :) pierwsza paczuszka już otwarta :)
678Oprócz kalendarza postawiłam też jak co roku 4 adwentowe świece. Forma ich wyszukana nie jest, ale ja po prostu lubię prosto i klarownie. W ilości ozdóbek wszelkich wyżywam się w innym miejscu ;)
91011A więc klimat jest, adwent jest, nowy Karp w Trójce także już się pojawił (Magda słyszałaś? ;)) i nawet śnieg leciutko prószy… zatem przygotowania do świat uważam za rozpoczęte!

o tegorocznym adwentowym odliczaniu.

25 uwag do wpisu “o tegorocznym adwentowym odliczaniu.

  1. Świetne! Podziwiam za chęci! Gdy dziecka nie było to też tworzyłaś takie dzieła, czy to dziecko tak motywuje? :) Pytam, bo zastanawiam się czy do mnie kiedyś przyjdą takie chęci… :)

    1. Nie, no kalendarzy adwentowych nie robiłam, ale inne rzeczy tworzyłam a i owszem ;)
      Jednak mogę powiedzieć bez cienia wątpliwości – dziecko daje siłę napędową do każdego działania!

  2. Jola pisze:

    No wiesz?? wiertarką nie umiesz??? cegle na ścianie kłaść umiesz a wiertarką nie umiesz?? oj popraw się popraw :P a poważnie super kalendarz a ta choina pod nim miodzio :D

  3. mama dziewczyn pisze:

    Bardzo mi się podoba kalendarz szczególnie pomysł pozostawienia choinki. Ciekawa jestem co było w pierwszej paczce ;-)
    Mam też pytanie o podstawkę na której stoją świece, co to?

    1. W pierwszej paczuszce była zimowa kolorowanka ;)
      Podstawka to po prostu podstawka pod świece. Kupiłam ją już dobre kilka lat temu, ale bardzo podobne widziałam w tym roku w LIDLU. Nawet zastanawiałam się czy nie kupić drugiej, bo spisuje się idealnie też jako mała taca ;)

  4. Pewnie że słyszałam! jak co roku, to już tradycja :) Wiedziałam,że będzie pięknie i twórczo. Świetny pomysł, te gałeczki drewniane bomb(k)owe! Ja nie wiem kiedy Ty masz czas to wszystko wymyślać i tworzyć. Podziwiam i nieustannie się zachwycam :* Pola na pewno przeszczęśliwa :)

    PS.
    zazdroszczę śniegu, tak pozytywnie oczywiście ;)
    czekam teraz na Wasze zaśnieżone widokówki na blogu ♥

    1. Kiedy mam czas? w tak zwanym międzyczasie ;)
      Widzisz ja patrze czasami na Twoje zdjęcia, na których pokazujesz przeróżne pyszności i myślę sobie „kurcze jak ja bym chciała mieć tyle czasu, żeby piec gotować i jeszcze żeby to tak wyglądało” :)) więc jak widzisz nie można mieć czasu na wszystko ;)

      Śniegowych widokówek to chyba jeszcze długo nie będzie, bo wiosnę na całego mamy…

      1. u nas to samo, 12 stopni i zimy to nie przypomina w ogóle. W każdym razie czekam na Po w zaspie ;) Blanka na pewno chętnie by z Nią poskakała ;)

  5. Karolcia pisze:

    Ja zapytam o ten obrazek z domkami?gdzie można kupić lub jak go zrobiłaś? absolutnie się zakochałam oczu nie mogę oderwać :)

Skomentuj

