o targach dizajnu dla dzieci – ZAKO_TWORY vol. IV

Od dobrych dwóch miesięcy uwijam się jak mała mróweczka. A to spineczkę się zrobi, a to poduszeczkę skończy, a to jakaś literka powstanie…
A po co to wszystko? a no po to, aby w najbliższą mikołajkową niedzielę mieć się z czym pokazać na ZAKO_TWOARCH. Już trzeci raz będę miła przyjemność pojawić się tam ze swoimi pracami! ale stres jest porównywalny do tego sprzed roku ;) Zatem jeśli nie macie żadnych konkretnych planów na niedzielę to zapraszam do Zakopanego, na Krupówki, do wyjątkowego miejsca, gdzie można będzie spotkać wyjątkowych ludzi i kupić cudowne rękodzieło… a jeśli nie kupić to chociaż oczy nacieszyć ;)

Ja przygotowałam mnóstwo poduch, spinek, łapaczy snów, wianków, girland i wiele, wiele więcej (kilka premierowych produktów także się pojawi!) :) Poniżej mały wycinek tego co już powoli pakuję do bagażnika. Życzcie mi, abym wróciła bez obciążenia ;)

1

 2

Do zobaczenia!

o targach dizajnu dla dzieci – ZAKO_TWORY vol. IV

16 uwag do wpisu “o targach dizajnu dla dzieci – ZAKO_TWORY vol. IV

  1. Agata pisze:

    aaaa!!!! jakie piękności! tylko dlaczego ja mam do Zakopanego tak daleko? why? why? why? :(
    ps. jak już jesteśmy przy temacie Zakopanego zgadnij kto się do mnie dziś odezwał po latach!

  2. Paulinko przepięknie! Wszystko jest cudowne, podusie perfekcyjne ♥ Bardzo chętnie bym przyjechała i Cię zobaczyła na żywo :) Mam wielki sentyment do Zakopanego… ehh…

    buzi buzi :*

      1. No właśnie mam nadzieje, że się na Ciebie napatrzę i przejdą na mnie jakieś moce tworzenia takich cudowności. Kupiłam maszynę do szycia dwa lata temu i … ja mam. po prostu. Próbowałam i próbowałam i się poddałam. Może będziesz moją siłą napędową :* Chciałabym, może się uda wypad w góry na wiosnę :)

      2. Ja też nie potrafię szyć więc głowa do góry ;)

        Jeśli tylko będziecie w naszych okolicach to koniecznie się odezwij!

Skomentuj

