Ama i Hania.

Ama narysowała Hanię. Ja Hanię uszyłam.

Mała Artystka podobno zachwycona :) więc ja zadowolona mocno dzisiaj jestem…

Hania już się zadomowiła, dostało się jej cudne łóżeczko i piękny kocyk… widziałam na zdjęciu :) wiem, że trafiła pod dobry dach…

Bardzo dziękuję za miłą współpracę Kasi – mamie Amy! przyjemnością wielką było dla Was coś zrobić :*

Ama i Hania.

15 uwag do wpisu “Ama i Hania.

  1. KasiAma pisze:

    Droga Paulino… ja mogę tylko kolejny raz pięknie podziękować za to cudeńko… szkoda, że nie możesz zobaczyć Amy i Hani w akcji… i ciągle te same słowa Amy do Hani ” Haniu, wiesz jesteś idealna, wiesz? wiesz ?idealna Hania!” … nie wiem czy już odpoczęłaś, ale nowy proces twórczy trwa… tym razem tworzy się wszystko to, o czym Ama zapomniała u Hani, tzn.: uszy i pępek już widziałam:)

  2. Filipek70 pisze:

    a ja wpadłam pozdrowić i Pana i Hanię i ich przyjaciół :))))))) cmokam i wypadam na wolność …słońce mi świeci ,a w lesie szyszki czekają :))))))))

Dodaj komentarz